دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار حسینی

حوزه/ فرمانده سپاه کردستان بیت المقدس کردستان گفت: آمریکایی ها برای از بین بردن قدرت و امنیت ایران اسلامی سالانه میلیاردها دلار هزینه می کنند که اسناد زیادی در این باره موجود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی امروز در مراسم یادواره شهدای دانش آموز استان کردستان اظهار داشت: دشمنان این کشور برنامه های بسیاری علیه این ملت داشته و دارند که یکی از آنها برنامه ریزی آنان برای آغاز سال تحصیلی جدید بود به همین منظور فوت مرحوم مهسا امینی را بهانه ساختند.

فرمانده سپاه کردستان بیت المقدس کردستان گفت: در اغتشاشات اخیر چند گروه وجود داشتند، گروهی از روی نادانی و هیجان در این آشوب ها حضور داشتند و عده ای نیز با برنامه و هدفمند این آشوب های خیابانی را مدیریت و رهبری می کردند.

این فرمانده نظامی افزود: دشمن هرگز نمی تواند ایران مقتدر را ببنید، بنابراین دست به هر دسیسه ای می زند که این انقلاب را از روند رو به روشد و تعالی اش دور کند ولی ملت ایران با هوش تر از آن هستند که فریب این توطئه ها را بخورند.

سردار حسینی یادآور شد: بسیاری از شبکه های ماهواره ای امروز به نوعی جنگ رسانه ای را علیه ایران اسلامی به راه انداخته اند که در این میان شاهد تلاش های شبانه روزی شبکه اینترنشنال سعودی ها علیه ملت و نظام ایران هستیم ولی باید از مدیران این شبکه پرسید که شما دم از دموکراسی و مردمسالاری می زنید آیا حقی یا مردمانتان به ویژه زنانتان قائل هستید؟!

وی در ادامه ضمن تسلیت حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) شیراز، گفت: ریشه اصلی این جنایات ضدبشری در عالم را باید آمریکایی دانست که در هر جنگی ردپایی از خود برجای می گذارند.

فرمانده سپاه کردستان بیت المقدس کردستان اظهار کرد: دشمن به دنبال رسیدن به منافع خود است، لذا باید همه هوشیار باشیم، زیرا دشمن برای رسیدن به نیات خود دست به هر کاری می زند.

فرمانده سپاه کردستان بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: آمریکایی ها برای از بین بردن قدرت و امنیت ایران اسلامی سالانه میلیاردها دلار هزینه می کنند که اسناد زیادی در این باره موجود است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha