دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 1051068
۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در یادداشتی آورده است: دمیدن در آتش اغتشاشات با حمایت افراد مغرض و رسانه های ضد انقلاب، تا بدانجا پیش رفت که در حقیقت جاده صاف کن داعش برای به وجود آمدن حادثه تلخ و دردناک در حرم مطهر شاهچراغ گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی، مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در یادداشتی با عنوان «جاده صاف کن داعش » آورده است: از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی که با هدایت های پیامبر گونه امام راحل، برکات خورشید « استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» در این کشور تابیدن گرفت، دشمنان این آب و خاک با از دست دادن حیات خلوت خود ، هیچگاه لحظه ای برای سلب امنیت وآرامش مردم بصیر و انقلابی کوتاه نیامدند.

همه شاهد بودیم که امت حزب الله برای حفظ استقلال و حفاظت کشور از گزند بدخواهان، از گردنه های پر پیچ و خم غائله تجزیه طلبان در کردستان و ترکمن صحرا، کودتا، ترورهای کور، تحریم اقتصادی، جنگ تحمیلی، فتنه های رنگی، دفع خطر داعش و دهها دسیسه دیگر ، با هدایت و تدبیر امامین انقلاب عبور کردیم.

مسلم است داشتن استقلال که پیشرفت های شگفت انگیز و تاثیر نفوذ ایران در معادلات جهانی خصوصا حوادث منطقه، موجبات عصبانیت مثلث شیطانی( غربی، عبری، عربی) را بدنبال داشته و دارد.

دشمنان در این زمان که جمهوری اسلامی می رود که گذشته از قدرت منطقه ای، به قدرت جهانی تبدیل شود، متأسفانه بعلت غفلت دولتهای گذشته از اجرای «اقتصاد مقاومتی» ، تکیه بر ظرفیت نخبگان جوان و مدیریت رها شده فضای مجازی، با انعکاس غلط و معنا دار روایت ها که هدف اصلی افکار نسل جوان می باشد، سوء استفاده نموده و در حقیقت جنگ ترکیبی را کلید زده است.

با بهانه فوت دختر سقزی به اعتراف خود دشمنان ایران اسلامی و خیانت برخی خواص و سلبریتی ها به عنوان پیاده نظام رسانه ای دشمن ، موجبات تحریک عواطف، احساسات و کشاندن افراد نا آگاه به خیابانها ، به قیمت وارد کردن خسارات مادی و معنوی به نظام اسلامی، سلب امنیت و تعطیلی کسب و کار بازاریان را فراهم آورد.

دمیدن در آتش اغتشاشات با حمایت افراد مغرض و رسانه های ضد انقلاب، تا بدانجا پیش رفت که در حقیقت جاده صاف داعش برای به وجود آمدن حادثه تلخ و دردناک در حرم مطهر شاهچراغ گردید، این جنایت ضد بشری را محکوم می نماییم و از دستگاه امنیتی و قضایی خواستار شناسایی و برخورد شدید با همه عوامل و مسببان این حادثه را هستیم.

حال که دشمنان و سرویس‌های غربی، آمریکایی و صهیونیستی برای سلب آرامش مردم ایران، خواب‌های جدی و تحقق ناپذیر دیدند و با برنامه‌ریزی‌های قبلی، در صدد متشنج نمودن افکار جامعه و به خطرانداختن امنیت شهروندان می باشند، مکلفیم با روحیه ولایت مداری «جهاد تبیین» را جامعه عمل بپوشانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha