شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
عیادت از پاسدار مصدوم در کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کردستان به همراه مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس از رضا شیخی زاده که در اغتشاشات اخیر مورد ضرب و شتم شدید اغتشاشگران قرار گرفته بود، عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر مدیر حوزه علمیه کردستان و حجت الاسلام جمال قدرتی، مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان امروز از سرهنگ پاسدار رضا شیخی زاده که در اغتشاشات اخیر مورد ضرب و شتم شدید اغتشاشگران قرار گرفته بود، عیادت به عمل آوردند.

در این دیدار مدیر حوزه علمیه کردستان نقش حافظان امنیت و آرامش را در جامعه بسیار مهم عنوان کرد و بیان داشت: بی شک امنیت کنونی کشور معلول تلاش و کوشش نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی است.

مدیر حوزه علمیه کردستان تأکید کرد: خوشبختانه مردم استان کردستان در همان روزهای اول صف خود را از اغتشاشگران و آشوبگران جدا کردند و این نشان دهنده روحیه انقلابی و وطن دوستی مردم این خطه از ایران اسلامی است.

در ادامه این دیدار، مسئول امور روحانیون کردستان نیز آرزوی سلامتی هرچه سریعتر برای سرهنگ پاسدار شیخی زاده، در سخنانی اظهار کرد: بی گمان حضور شما عزیزان در میان و ایثار و روحیه جهادی شما باعث بیمه شدن این نظام در برابر این هجم از توطئه دشمنان خواهد بود.

حجت الاسلام قدرتی عنوان داشت: بی گمان اغتشاشات اخیر در کشور فروکش کرده است و دشمن دوباره شکست دیگری در کارنامه خود که از ملت ایران خورده است را ثبت خواهد کرد.

سرهنگ رضا شیخی زاده وقتی تنها در میان اغتشاشگران گرفتار می شود از چند ناحیه سر و بدن مورد اصابت چاقو و قمه و همچنین زیر مشت و لگد وحشیانه آشوبگران قرار می گیرد که در نهایت با کمک ۲ نفر و در حالت بیهوشی به بیمارستان انتقال می یابد که کلیپ آن حادثه در فضای مجازی منتشر شده است.

عیادت مدیر حوزه علمیه کردستان از مدافع امنیت + تصاویر

عیادت مدیر حوزه علمیه کردستان از مدافع امنیت + تصاویر

عیادت مدیر حوزه علمیه کردستان از مدافع امنیت + تصاویر

عیادت مدیر حوزه علمیه کردستان از مدافع امنیت + تصاویر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha