سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
آیت الله علماء در اجتماع طلاب و روحانیون، ائمه محترم مساجد و روحانیون ، در محکومیت اغتشاشات اخیر و بزرگداشت شهدای عملیات تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع)

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: آمریکا در رأس اغتشاشات و هدایت کننده فتنه گران است که موجبات ناامنی و ضرر به اموال مردم را پدید آورده و چنین حرکتی در هیچ جای دنیا پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله علماء پیش از ظهر امروز در اجتماع طلاب و روحانیون، ائمه مساجد و روحانیون، در محکومیت اغتشاشات اخیر و بزرگداشت شهدای عملیات تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع)، که با حضور امام جمعه اهل سنت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بزرگداشت شهدای امنیت و حرم شاهچراغ(ع)، حرکتی ارزنده و در راستای تعظیم شعائر انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی از این دست قضایای آشوب‌ها را زیاد پشت سر گذاشته و بیدی نیست که به این بادها بلرزد.

وی نگرانی دشمن را از تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در جهان اسلام و خصوصا منطقه خاورمیانه دانست و گفت: حضور ایران اسلامی به عنوان یک ابر قدرت در دنیا و دستیابی ما به صنعت هسته‌ای، موجبات عصبانیت استکبار جهانی را فراهم نموده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: آمریکا در رأس اغتشاشات و هدایت کننده فتنه گران است که موجبات نا امنی و ضرر به اموال مردم را پدید آورده و چنین حرکتی در هیچ جای دنیا پذیرفتنی نیست.

آیت الله علماء با اشاره به اینکه در «جهاد تبیین» باید هم قبل و هم بعد از انقلاب اسلامی را درست و دقیق برای آحاد جامعه تبیین کنیم، گفت: باید نسل جوان را آگاه نمود، وضعیت ایران ما در قبل از انقلاب اسلامی چطور بوده، کجا بودیم که آمریکایی‌ها تمام سرنوشت ما، از غذا، خوراک، نوع پوشش و در یک کلام همه چیز دخالت کرده و تصمیم می‌گرفتند.

وی تقوا را دستور الهی دانست و یادآور شد: سرمایه امام راحل، اسلام و عمل به تعالیم اسلام بود که حتی دستگاه طاغوت پهلوی و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی هم از ایشان حساب می‌برد.

در پایان این مراسم چند نفر از طلبه‌های جوان حوزه علمیه کرمانشاه به دست آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمانشاه ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.

همچنین در این مراسم یاد و خاطر شهدای امنیت و عملیات تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع)، به ویژه شهدای طلبه، با شعر خوانی و مداحی طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه گرامی داشته شد.

گفتنی است در این مراسم طلاب و روحانیون با ابراز انزجار از استکبار جهانی و فتنه گران، با سر دادن شعارهای، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آشوب‌گر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر فتنه‌گر»، ناامنی آشوب‌های اخیر را محکوم نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha