پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه

حوزه/ امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه گفت: مردم باید با بصیرت و دشمن شناس باشند، زیرا دشمنان نشان داده اند از کوچکترین فرصت و روزنه ای برای ضربه زدن به این ملت و نظام بهره برداری می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مراسم محکومیت حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) شیراز امروز در شهرهای بیجار و قروه با حضور مردم محکوم شد.

ماموستا ملاهاشم نوری امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه در این مراسم اظهار داشت: رذالت تروریست ها به حدی رسیده است که اسلحه بر روی کسانی می کشند و آنان را به خاک و خون می کشند که برای دعا و عبادت به حرم رفته بودند.

امام جمعه اهل سنت قروه گفت: از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان دشمنی خود را آغاز کرده اند و امروز این عداوت ها شدت و حدت بیشتری پیدا کرده است و شاهد انواع و اقسام توطئه ها علیه این ملت و نظام هستیم.

ماموستا نوری ادامه داد: مردم کردستان با مردم داغدار شیراز و کل ایران همدرد هستند و خواستار برخورد قاطعانه با عاملان ناامنی و جنایت حرم شاهچراغ هستند.

امام جمعه اهل‌سنت قروه تاکید کرد: مردم باید با بصیرت و دشمن شناس باشند، زیرا دشمنان نشان داده اند از کوچکترین فرصت و روزنه ای برای ضربه زدن به این ملت و نظام بهره برداری می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha