دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: مرحوم آقای اختری از چهره‌های اثرگذار و از وفاداران صدیق امام راحل و مقام معظم رهبری بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، در پیامی در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی اختری گفت: مرحوم آقای اختری از چهره‌های اثرگذار و از وفاداران صدیق امام راحل و مقام معظم رهبری بود.

متن کامل پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

ارتحال عالم مجاهد حضرت آیت الله حاج شیخ عباسعلی اختری یار و یاور دیرین انقلاب، امام راحل و و رهبر معظم انقلاب موجب تأسف و تألم گردید.

این عالم بزرگوار که در دوران انقلاب اسلامی بارها رنج زندان و شکنجه را تحمل کرد، از چهره‌های اثرگذار، دلسوز و از وفاداران صدیق امام راحل و مقام معظم رهبری بود و در عرصه‌های مهمی همچون نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه سمنان، مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، دیوان عالی کشور، با خلوص تمام نقش‌آفرینی کرد.

اینجانب فقدان این عالم خستگی ناپذیر و انقلابی و با اخلاص را به محضر مبارک حضرت بقیة الله الاعظم عجل اللّه تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه، عموم ملت شریف ایران، مردم عزیز استان سمنان و بازماندگان محترم ایشان تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقید سعید مسئلت می نمایم.

مرتضی مطیعی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha