دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: دشمنان تلاش دارند مجموعه های انقلابی و ارزشی نظام اسلامی یک مجموعه ای بی تفاوت و بدون موضع انقلابی باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر و مراسم افتتاحیه مرکز تربیت و تعالی حضرت ثامن الحجج (عج) سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در قم، اظهار داشت: سرمایه بزرگ انتظامی وجود مجاهدانی شجاع و بصیر و با روحیه معنوی و انقلابی است که در مقابل هر گونه ناامنی سینه سپر می کنند و از جان و مال و ناموس مردم دفاع می کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: وجود تک تک این کارکنان زحمتکش و پرتلاش مایه افتخار نظام اسلامی است و من با تمام وجود اعلام می کنم که فرمانده و رهبر ما همین کارکنان خدوم و مجاهد هستند که به صورت شبانه روزی در تمام نقاط کشور صادقانه و بی منت به مردم خدمت می کنند و به این خدمتگزاری افتخار می کنند و برای خود یک فرصت مغتنم می شمارند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: اگر امروز اتحادیه اروپا، سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی را تحریم می کند، نشان از جهت گیری درست و انقلابی سازمان است که تلاش دارد پلیس انقلابی و مکتبی که با تمام وجود در خدمت حفظ ارزش‌ های انقلاب و اسلام است تربیت نماید و این برای دشمنان نظام قابل تحمل نیست. در واقع اتحادیه اروپا این جهت گیری انقلابی و اسلامی انتظامی را تحریم کرد.

وی افزود: دشمنان تلاش دارند مجموعه های انقلابی و ارزشی نظام اسلامی چون انتظامی یک مجموعه ای بی تفاوت و بدون موضع انقلابی باشد؛ اما این توطئه و آرزوی آنان هم بر باد رفت و با لطف و عنایت الهی و تلاش همه فرماندهان و مسئولین فراجا ما یک پلیسی پا به کار و آماده و با روحیه معنوی داریم که نظام اسلامی در همه حوادث می تواند با اطمینان به این مجموعه مجاهد تکیه کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: اطمینان داریم که نظام مظلوم و مقتدر اسلامی با وجود مجموعه هایی دلسوز و خدمتگزاری چون انتظامی از همه این خطرات و حوادث با سلامت و اقتدار عبور خواهد کرد و دشمنان و بدخواهان نظام را ناامید و ذلیل خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha