یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
ساوه

حوزه/ مراسم هفتم شهدای شاهچراغ در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) ساوه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، ظهر امروز به همت معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) ساوه، مراسم هفتم شهدای شاهچراغ با حضور مدیر، اساتید طلاب و اعضای کادر در این مدرسه برگزار شد.

در این مراسم طلاب با ختم دسته جمعی قرآن کریم و اهدای ثواب آن به روح طلبه شهید آرمان علی وردی و شهدای حرم شاهچراغ(ع)، هفتمین شب شهادت این شهدا را گرامی داشتند.

خانم مرضیه شوکتی معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) ساوه در این مراسم گفت: بنا به فرموده امام خمینی(ره)، بکشید ما را، ملت ما بیدارتر میشود. به کوری چشم دشمنان خون این شهیدان اتحاد مردم ایران را بیش از پیش مستحکم خواهد کرد.

سپس بیانیه ای قرائت شد و طلاب با شعار الله اکبر و مرگ بر آمریکا آن را تایید کردند.

در ادامه خانم رضوانی مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) در رابطه با وقایع مهم ۱۳ آبان بیان کرد: ۱۳ آبان یادآور سه رخداد مهم از جمله تبعید امام خمینی، تسخیر لانه جاسوسی و کشتار دانش آموزان است که هر کدام در شکل گیری حرکت انقلاب اسلامی نقش بسزایی ایفا کرده است.

وی در پایان از طلاب دعوت کرد که در راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان همراه خانواده های خود حضور پر رنگ داشته باشند تا با توجه به شرایط و وضعیت پیش آماده در کشور به عاملان آشوب بفهمانیم که اکثریت مردم پای این انقلاب و ولایت فقیه ایستاده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha