چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آیت الله دری نجف ‌آبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: آشوب و اغتشاش خیانت به کشور، آرمان‌های انقلاب، امام راحل(ره)، خون شهدا، مردم و آب در آسیاب دشمنان ریختن و کشور را در اختیار بیگانگان قراردادن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران،گفت : مردم ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی امروز بار دیگر وحدت، یکپارچگی، انسجام، آرمانگرایی و وفاداری خود را به امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب، شهید سلیمانی و شهدای انقلاب را به جهانیان نشان دادند.

وی رمز موفقیت مردم ایران اسلامی مقاومت در برابر دشمنان عنوان کرد و ادامه داد: ملت ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی امروز انزجارخود از دشمنان، بیگانگان، آمریکا، اسرائیل، داعش، آل سعود و تجزیه طلبان را اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی باید با حفظ وحدت و انسجام ملی در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان حرکت کنند و دست در دست یکدیگر برای آبادانی میهن اسلامی تلاش کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با یادآوری برخی مشکلات و تنگناها در کشور افزود: مشکلات و موانع پیش روی ملت تنها با وحدت و یکپارچگی و توجه ویژه به ظرفیت‌ها و توان داخلی حل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: هر گونه بی‌حرمتی به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی مورد تأیید نیست و باید از بروز حوادث جلوگیری شود و در صورتی که فردی در این حوادث مقصر بود به جای آشوب و اغتشاش باید بر اساس قانون مجازات شود.

امام جمعه اراک گفت: آشوب و اغتشاش خیانت به کشور، آرمان‌های انقلاب، امام راحل(ره)، خون شهدا، مردم و آب در آسیاب دشمنان ریختن و کشور را در اختیار بیگانگان قراردادن است.

آیت الله دری نجف آبادی با یادآوری توطئه‌های دشمنان در ۴۳ سال گذشته خاطرنشان کرد: ملت ایران آگاه، هوشیار و بیدار است و همواره در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی با پشتیبانی از امام راحل و مقام معظم رهبری تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یادآوری کرد: پیام بصیرتی، آگاهی، زمان شناسی، حادثه شناسی و توطئه شناسی راهپیمایی ۱۳ آبان امسال از سال‌های گذشته به مراتب بیشتر است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: توطئه های اخیر دشمنان، ملت ایران را بیدارتر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha