یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد امام جمعه اهواز نماینده ولی فقیه در خوزستان

امام جمعه اهواز خطاب به مسئولان نظام مقدس اسلامی تأکید کرد: مسئولین بدانند حجت تمام شده و امت حزب الله برخورد قاطع با صحنه گردانان و اراذل و اوباش را مطالبه می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: خانواده یکی از نقاطی است که در سبک زندگی اسلامی مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: چه می شود در یک خانواده شخصی مثل حاج قاسم سلیمانی تربیت می شود و در یک خانواده دیگر شقی ترین فرد رشد و تربیت می شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که چهار عامل مهم است که انسان را بدبخت یا خوشبخت می‌کند، ادامه داد: فراموش کردن‌ گناهان سابق، به رخ کشیدن کارهای خوب خود به دیگران، نگاه کردن به بالادست در مادیات و نگاه کردن در معنویات به پایین، این چهار عامل هستند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به ۱۳ آبان ماه روز استکبار ستیزی، گفت: امروز اگر در صحنه ها هستیم، حجت الهی وجود دارد و اجانب نیز دوست دارند اتحاد مردم با رهبرمعظم انقلاب شکسته شوند.

امام جمعه اهواز با تأکید براینکه صبر امت حزب الهی اندازه دارد، گفت: امام خامنه ای گفتند که کسانی که در خیابان ها هستند فرزندان ما می باشند و لذا نیروهای مسلح مدارا می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد خطاب به مسئولان نظام مقدس اسلامی تأکید کرد: مسئولین بدانند حجت تمام شده و امت حزب الله برخورد قاطع با صحنه گردانان و اراذل و اوباش را مطالبه می کنند.

وی با اشاره به این‌که امروزه زن برای مستکبران به کالا تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: در نظام مقدس اسلامی جایگاه زن را قبل و بعد از انقلاب اسلامی مقایسه کنید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به برخی شبهه ها مبنی بر هزینه در برخی کشورهای منطقه و جبهه مقاومت، ادامه داد: آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در منطقه جهت سلطه جویی خود مبالغ کلانی را هزینه کردند آیا ایران اسلامی جهت دفاع از مرزهای خود و مبارزه با داعش نباید هزینه می‌کرد و در داخل کشور با متجاوزان جنگ می‌کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد عنوان کرد: چرا ضعف اقتصادی خود را پای مسائل نظامی می‌گذاریم و ما به هزینه های انجام شده در امنیت برون مرزی و جبهه مقاومت افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha