یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حوزه خواهران نمین

حوزه/ حجت‌الاسلام‌ احدی با اشاره به اغتشاشات اخیر و جوسازی در فضای مجازی برای مشوش‌ ساختن اذهان عمومی، بیان کرد: در عصر کنونی متأسفانه فضای مجازی قربانگاه نوجوانان و جوانان شده است دشمن با برنامه‌ریزی‌های مخرب و القای افکار منفی به جوانان سعی در اثبات جنگ داخلی در کشور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام‌ احد احدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نمین امروز در نشست سیاسی که در مدرسه علمیه فاطمه‌الزهراء(سلام‌الله‌علیها) شهرستان نمین برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان از قدرت نظامی و همبستگی ملت ایران واهمه دارند. به حول و قوه الهی امروز کشور عزیزمان در تمامی عرصه‌ها پیشرفت قابل توجهی کرده و در شرایط سخت و بحرانی مسیر ترقی را با موفقیت طی کرده است.

وی افزود: در وضعیت کنونی، بدخواهان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرمایه‌گذاری قابل توجهی در فضای مجازی برای تحریک احساسات نوجوانان و جوانان کرده‌اند تا از این طریق اسباب براندازی نظام را فراهم نمایند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نمین گفت: دشمن در حوادث اخیر کشور جنگ نرم و ترکیبی را در پیش گرفته است و با هدف قرار دادن مسئله حجاب، مساجد و اماکن زیارتی، درصدد تضعیف امنیت کشور هستند.

حجت‌الاسلام‌ احدی با اشاره به اغتشاشات اخیر و جوسازی در فضای مجازی برای مشوش‌ساختن اذهان عمومی، بیان کرد: در عصر کنونی متأسفانه فضای مجازی قربانگاه نوجوانان و جوانان شده است دشمن با برنامه‌ریزی‌های مخرب و القاء افکار منفی به جوانان سعی در اثبات جنگ داخلی در کشور دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha