جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت‌الله جزایری

آیت الله موسوی جزایری، انقلاب اسلامی ایران را بزرگ ترین نعمت برای جهانیان دانست و اظهار داشت: برگزاری مراسم های بزرگداشت دهه فجر، در واقع شکر گزاری از نعمات خداوند متعال، بابت موهبتی است که به مردم ایران عطا کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، ظهر امروز در دیدار جمعی از دانشگاهیان، فرهنگیان و اصحاب رسانه، با بیان این که انقلاب اسلامی ایران نعمتی بزرگ برای همه جهانیان بود، اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: «وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّكَ فَحَدِّثْ» هرگاه نعمتی به شما رسید، شکر گزار آن باشید؛ انقلاب اسلامی ایران نیز از بزرگ ترین نعمت های خداوند برای جهانیان محسوب می شود.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت گرامیداشت دهه فجر، گفت: گرامیداشت ایام الله دهه فجر، در واقع شکرگزاری بابت نعمتی است که خدای متعال به مردم ایران عطا کرده است.

آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به توجه مسلمانان و آزادی خواهان دیگر کشورها به انقلاب اسلامی ایران، افزود: انقلاب اسلامی ایران برای مسلمانان اعم از شیعه و سنی به الگو تبدیل شده و بسیاری از ائمه جمعه در کشورهای مسلمان در سخنرانی های خود به تشریح ابعاد تاثیرگذاری انقلاب ایران می پردازند.

امام جمعه اهواز در پایان با اشاره به هجمه سنگین دشمنان علیه آرمان های ناب انقلاب اسلامی، بیان داشت: دشمنان امروزه با استفاده از گروهک های تکفیری و وهابی در تلاش برای منحرف کردن افکار و عقاید مردم هستند؛ از این رو لازم است در مراسم های گرامیداشت دهه فجر، واقعیات اسلام و انقلاب اسلامی را بیش از پیش بیان و برای آحاد جامعه تبیین کرد.

تشکیل 22 کمیته در ستاد دهه فجر خوزستان

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام سعید جعفری، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، از تشکیل 22 کمیته در ستاد دهه فجر استان خبرداد و گفت: امیدواریم با یاری خداوند متعال، آیین های گرامیداشت دهه مبارک فجر، با همکاری مسؤولان کمیته ها، باشکوه تر از گذشته برگزار شود.

وی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در جشن های ایام الله دهه فجر، خاطرنشان کرد: دهه فجر، نماد ایستادگی و پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی است؛ از این رو حضور گسترده مردم در جشن ها، می تواند خاری در چشم دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایت کار باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha