دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
هم اندیشی

حوزه/ هم اندیشی مدیران و معاونین فرهنگی مدارس علمیه شهرستان ساوه با هدف تحلیل مسائل اجتماعی_فرهنگی شهرستان در موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول سلام الله علیها ساوه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، هم اندیشی مدیران و معاونین فرهنگی مدارس علمیه شهرستان ساوه با حضور خانم مریم سنمبر مسئول "کانون زن و خانواده خادمیاران رضوی"و خانم سمیه وحدت رابط طرح امین مدارس شهرستان ساوه با هدف تحلیل مسائل اجتماعی_فرهنگی شهرستان و بررسی راهکارها و برنامه های فرهنگی امروز ظهر در موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول سلام الله علیها ساوه برگزار گردید.

در ابتدا خانم سنمبر در بیان برخی مسائل اجتماعی گفت: مشکلات خانوادگی و برخی مسائل تربیتی نوجوانان و دانش آموزان لزوم برنامه ریزی دقیق و همفکری با ادارات مرتبط در اجرای طرح های هدف را می طلبد .

سپس خانم اعظم سادات رضوانی مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها خاطر نشان کرد: اجرای طرح های فرهنگی در راستای حل مسائل اجتماعی خانواده ها و نوجوانان نیازمند کارهای فرهنگی ماندگار و موثر می باشد.

اعظم ستاری، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الهیه در ادامه افزود: شناسایی برنامه های مفید رسانه ای و تولید داخلی و تبلیغ آن و تحلیل برنامه های انیمیشن غربی و آگاه سازی نوجوانان از اهداف شوم دشمنان در مسیر تربیتی نوجوانان موثر خواهد بود.

نجیبه کرمی مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول سلام الله علیها به ارائه طرح های پیشنهادی پرداخته و افزود: اجرای طرح ولایت با همکاری اداره آموزش و پرورش و مشارکت مربیان طرح امین مدارس و طرح بهنام و مدیران و معلمان و طرح آموزش خانواده با هدف برگزاری جلسات برای اولیای دانش آموزان و نیز طرح اجرای برنامه های فرهنگی هماهنگ و متناسب با دانش آموزان با حضور اساتید مجرب در تمامی مدارس آموزش و پرورش انجام پذیرد.‌

سرکار خانم وحدت در خاتمه تاکید کرد:مربیان طرح امین به عنوان رابطان مدارس علمیه در مدارس آموزش و پرورش آماده همکاری در اجرای طرح های پیشنهادی با هماهنگی اداره آموزش و پرورش می باشند.

در خاتمه مصوبات این جلسه به شرح ذیل اعلام گردید:

۱_اجرای طرح ولایت با حضور اساتید

توانمند و فعال طرح ولایت

۲_اعزام مشاورین مجرب و کار آزموده جهت طرح "آموزش خانواده" با حضور اولیای دانش آموزان

۳_حضور اساتید فعال و نیروهای فرهنگی توانمند در جهت انجام برنامه های فرهنگی برای دانش آموزان

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha