شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ حجت الاسلام مصلح گفت: دانش آموزان با حضور در مراکز علمی، صنعتی و دفاعی از نزدیک شاهد دستاوردها و پیشرفت های چشمگیر انقلاب اسلامی ایران باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جمعی از دانش‌آموزان هنرستان کاردانش شهید مطهری(ره) صبح امروز با حجت‌الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان دیدار کردند.

امام جمعه دشتستان در این دیدار با اشاره به اینکه ایام جوانی رسیدن به مرتفع ترین و عالی ترین منازل زندگی است و روح جوان لبریز از آمال، آرزو و سرشار از عشق و امید است، بیان کرد: قرآن، پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) دوران جوانی را یکی از نعمت های پر ارج الهی و از سرمایه های بزرگ سعادت در زندگی بشر شناخته اند و این موضوع را با عبارات مختلفی خاطرنشان کرده اند.

وی در ادامه ضمن تحلیل و تبیین مسائل روز کشور برای دانش آموزان، گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی به دست آوردن استقلال و خارج شدن کشور از زیر یوغ استکبار است.

حجت الاسلام مصلح افزود: امروز با وجود استقلال در همه بخش های کشور، مردم تصمیم گیر امور هستند و دشمن با پی بردن به این موضوع دنبال کار شکنی و ایجاد اخلال در نظام است.

وی ادامه داد: با وجود دست‌اندازی‌ها، توطئه‌ها و دشمنی‌هایی که از ابتدا با انقلاب اسلامی شد اما همچنان می‌بینیم که قطار انقلاب متوقف نشده و با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

امام جمعه دشتستان تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری در ۴۳ سال در حوزه‌های علمی، دفاعی، پزشکی، تولید دارو و واکسن، هسته‌ای، نانو، پتروشیمی و صنعت داشته‌ایم و لازم است شما دانش آموزان عزیز با حضور در مراکز علمی، صنعتی و دفاعی از نزدیک شاهد دستاوردها و پیشرفت های چشمگیر انقلاب اسلامی ایران باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha