دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه تبیینی طلاب خواهر خوی

حوزه/ شیعه علی صالح گفت: اغتشاشگران حوادث اخیر مجری برنامه های تروریستی سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی اسرائیل، آمریکا و انگلیس بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، احد شیعه علی صالح امروز در جمع بانوان طلاب خواهر خوی که در مدرسه علمیه الزهرا (س) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: برای تحلیل یک واقعه باید همه اجزاء و اطراف آن را در نظر بگیریم و اظهار نظر کنیم و در ماجرای اخیر کشور فوت مهسا امینی که همه را ناراحت کرد، بهانه ای برای دشمنی بود که از ماه ها قبل برای ایجاد آشوب در کشور برنامه ریزی کرده بود.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف دشمن در این جنگ ناامن کردن ایران و غافل کردن آن از منطقه بود و دلیل آن هم کارامدی انقلاب اسلامی است.

صالح خاطرنشان کرد: اغتشاشگران حوادث اخیر مجری برنامه های تروریستی سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی اسرائیل، آمریکا و انگلیس بودند و این چالش ها هم علی رغم برنامه های کلان دشمن، به یک فرصتی برای شناسایی نقاط ضعف کشور تبدیل شد.

وی تصریح کرد: غربی ها نمی خواهند ایران در دنیا به یک ابرقدرت و الگوی دیگر کشورها تبدیل شود و آن ها از قدرت انقلاب اسلامی می ترسند.

صالح عنوان کرد: دشمن حضور میلیونی و کم نظیر مردم در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار را به هیچ وجه پیش بینی نمی کرد و امروز مردم به اغتشاشگران به چشم یک عنصر غربی نگاه می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha