چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
علامہ راجہ ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: اقدامات بزدلانه عناصر ضد پاکستان هرگز عزم و استقلال نیروهای امنیتی را در جنگ با تروریسم سست نخواهد کرد. مردم پاکستان به شهدای خود افتخار می کنند و هرگز فداکاری آنان را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری رئیس مجلس وحدت مسلمین پاکستان حادثه تیراندازی به ماشین پلیس در منطقه لکی مروت خیبر پختونخوا پاکستان را محکوم کرد و ضمن ابراز تاسف و ابراز همدردی به خانواده های داغدیده تسلیت گفت.

وی شهادت شش نفر نیروی انتظامی در این اقدام تروریستی را مایه تاسف دانست و افزود: تردیدی نیست که نیروی انتظامی پشتوانه حفاظت از جامعه است و فداکاری شهدا هیچ وقت هدر نخواهد رفت.

وی ضمن ادای احترام به شهدای پاکستان گفت: اینگونه اقدامات بزدلانه‌ی عناصر ضد ملی هرگز عزم و استقلال نیروهای امنیتی را در جنگ با تروریسم سست نخواهد کرد. مردم پاکستان به شهدای خود افتخار می کنند و هرگز فداکاری بزرگ آنان را فراموش نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: دولت منطقه خیبر پختونخوا فورا تروریست های دخیل در این حادثه را دستگیر کرده و به دادگاه معرفی کند. قاتلان وحشی سزاوار هیچ تسهیلاتی نیستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha