دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تشییع پیکر شهید حسن یوسفی

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مراسم تشییع پیکر شهید سرهنگ یونس یوسفی از میدان آزادی سنندج به سمت میدان انقلاب این شهر با حضور مردم ولایتمدار این شهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمودی مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت، سرهنگ حسن یوسفی فردا شنبه در سنندج برگزار می‌شود.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان، گفت: این مراسم فردا صبح ساعت ۱۰ و نیم صبح از میدان آزادی شهر سنندج به سمت میدان انقلاب در خیابان فردوسی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمودی تأکید کرد: حضور مردم ولایتمدار و متدین سنندج در بدرقه پیکر این شهید مدافع امنیت، مشت محکمی بر دهان اغتشاشگران و حامیان آنها خواهد بود.

براساس این گزارش، مزدوران ضدانقلاب و اغتشاشگر روز گذشته، پنج شنبه سرهنگ حسین یوسفی از ماموران انتظامی و نیروهای بومی اهل‌سنت استان کردستان را بعد از اتمام کار و در حین برگشت به منزل، در مسیر میدان بهشت محمدی سنندج به طرز وحشیانه و داعش‌گونه‌ای با ضربات متعدد چاقو و قمه به شهادت می‌رسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha