دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1054811
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
نویسنده کتاب

حوزه/ لیلا حسینخانی به معرفی دو تألیف خود « عوامل و روش های آسان سازی ازدواج» و «مبانی بندگی خدا در قرآن و نهج البلاغه» پرداخت.

لیلا حسینخانی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه به معرفی دو تألیف با عنوان «عوامل و روش های آسان سازی ازدواج» و «مبانی بندگی خدا در قرآن و نهج البلاغه» پرداخت.

وی در مورد معرفی کتاب عوامل و روشهای آسان سازی ازدواج، بیان کرد: این کتاب در راستای منویات مقام معظم رهبری در زمینه سبک زندگی اسلامی و ازدواج آسان مورد تألیف قرار گرفته و هدف آن در راستای شناخت عوامل و روشهای آسان سازی ازدواج و معرفی موانع فرهنگی و اقتصادی ازدواج و ترویج این ملاکها و شناخت موانع و آسیب شناسی آنها می باشد از این منظر نقش ایمان و باورهای مذهبی، اخلاق و فرهنگ نیک اسلامی و قرآنی در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته است.

وی در زمینه ی معرفی کتاب "مبانی بندگی خدا در قرآن و نهج البلاغه" گفت: بندگی یکی از ساحتهایی است که قرآن کریم و نهج البلاغه انسان را از آن ساحت تربیت می کند و رشد می دهد تا جایی که آیات توحیدی قرآن بیشتر بر امر به توحید عبادی تکیه دارد و نهج البلاغه که تفسیر اعلای قرآن است زیباترین و کامل ترین جلوه زندگی حقیقی را معرفی نموده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha