دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه/ مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه گفت: جریانات امروز در ادامه همان جریانات صدر اسلام است و نباید در این عرصه سکوت کنیم تا دشمن به پیش‌روی خود ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار حمیدرضا مقدم‌فر در دومین روز از شانزدهمین همایش مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور که در مجتمع یاوران مهدی (عج) در قم برگزار شد، اظهار کرد: اغتشاشات اخیر تماماً توطئه دشمن و نظام‌سلطه است.

وی با بیان این‌که پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر ده‌سال‌یک‌بار شاهد یک توطئه بوده‌ایم، مطرح کرد: اما دشمن برای اغتشاشات فعلی زمان ده‌ساله را صبر نکرده و پس از سه‌چهارسال توطئه جدیدی را ساخته است.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه ادامه داد: این‌که دشمن فرصت ده‌ساله را صبر نکرده است، نشان از عملکرد مثبت و روبه‌جلوی دولت سیزدهم دارد.

وی با اشاره به این‌که امروز رسانه‌ها قدرت خلق رویداد دارند، عنوان کرد: جنگ امروز جنگ نرم نیست، بلکه جنگ شناختی است و در این جنگ سرعت در بیان اطلاعات اثرگذاری بسیاری دارد.

مقدم‌فر با بیان این‌که امروز دشمن برنامه عملیاتی برای حمله ندارد، خاطرنشان کرد: چندسالی است که دشمن، نقشه راهبردی خود را آماده کرده و دنبال فرصت است تا سوار بر اشتباهات نظام شود.

وی با اشاره به این‌که اولین اغتشاش در صدر اسلام و در خانه حضرت زهراء(س) با آتش‌زدن درب خانه شکل گرفت، تصریح کرد: عمامه‌پرانی نیز ابتدا از سر امام علی(ع) و سپس درکربلا از سر امام حسین(ع) آغاز شده است.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: جریانات امروز نیز در ادامه همان جریانات صدر اسلام است و نباید در این عرصه سکوت کنیم تا دشمن به پیش‌روی خود ادامه دهد.

وی با بیان این‌که دشمن طی سال‌های اخیر با تکنیک‌های مختلف هویت‌سوزی جوانان را در دستورکار قرار داده‌اند، یادآور شد: ایجاد شبهه، تردید، بذر ناامیدی، دوقطبی‌سازی، ایجاد ترس و احساس اقلیت برای نیروهای جبهه‌انقلاب و... ازجمله این تکینک‌های دشمن بوده است.

مقدم‌فر افزود: دشمن پس از هویت‌سوزی، هویت جدیدی را برای نسل جوان و نوجوان ایجاد کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha