دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رضا نوری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با گلایه از برخی از بازاریان، گفت: در اغتشاشات اخیر برخی بازاریان که حتی متدین، معتقد، اهل مسجد، نماز و خمس هستند تحت تأثیر این فضا قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی، امروز، در تازه‌ترین نشست شورای فرهنگ عمومی که با محوریت بررسی راهکارهای مقابله با آثار مخرب فضای مجازی برگزار شد، اظهار داشت: اغتشاشات اخیر نشان داد که باید به فضای مجازی ورود پیداکرده و حضور مؤثری در این فضا داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش فضای مجازی در اغتشاشات اخیر، افزود: در اغتشاشات اخیر برخی بازاریان که اکثریتشان متدین، معتقد، اهل مسجد، نماز و خمس هستند تحت تأثیر این فضا قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با درخواست از جامعه ورزشی و هنری، تصریح کرد: انتظاری که از جامعه هنری و ورزشی داریم این است که افراد ناباب را طرد کنند. البته برخی با محکوم کردن اغتشاشات و اغتشاشگران ورود پیداکرده‌اند ولی انتظار این است که بیشتر ورود پیدا کنند.

وی افزود: از برخی افراد جامعه هنری و ورزشی هم گلایه داریم، چراکه با فضاسازی غلط و نادرست جوانان را منحرف کرده و با دشمنان همراهی می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی بابیان اینکه باید برخی کم‌کاری‌ها مدیریت شود از عملکرد قابل‌قبول نهادهایی همچون، سپاه، بسیج، نیروی نظامی و انتظامی، هیئت‌های مذهبی و مردم در اتفاقات و اغتشاشات اخیر تقدیر و تشکر کرد.

این نشست با ارائه نظرات حاضران در خصوص معرفی مفاخر استان، ایجاد قرارگاه رسانه‌ای و سایبری و آسیب‌های فضای مجازی همراه بود و نتیجه مصوبات جلسه پیشین هم اعلام شد.

تشکیل کانال مجازی در پیام‌رسان ایتا و بارگذاری سندهای ابلاغی شورا، ارائه سه طرح در حوزه فضای مجازی با محوریت آموزش عالی، آموزش‌وپرورش و خانواده، احیا و اعلام ظرفیت‌های حوزه ورزش و جوانان به دستگاه‌ها برای استفاده کارمندان و ایجاد قرارگاه رسانه‌ای از مصوبات جلسه امروز شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha