دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ایراندوست

حوزه/ مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قم گفت: زمینه سازی برای اشتغال پایدار از جمله رسالت های مهم بسیج سازندگی در سطح استان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرهنگ پاسدار علیرضا ایراندوست طی سخنانی در نشست مشترک مسئولان بسیج سازندگی استان و دانشگاه علمی کاربردی قم با تأکید بر لزوم تقویت و توسعه تعاملات فی مابین بسیج و سپاه و دانشگاه های استان در راستای زمینه سازی برای اشتغال های پایدار گفت: ما یکی از وظایف و رسالت های خود در بسیج سازندگی را تحقق همین هدف می دانیم و بر این اساس نیز آماده تعامل با دانشگاه ها و دیگر مراکز علمی و آموزشی هستیم.

وی همچنین ضمن اشاره به آمادگی بسیج سازندگی برای بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی استان در طرح‌ها و برنامه‌های عملیاتی به خصوص در زمینه ایجاد اشتغال پایدار افزود: ما در میدان برنامه‌ریزی و اجرا به هم‌افزایی با مراکز علمی و همچنین پشتیبانی ویژه این مراکز نیاز مبرم داریم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان قم نیز در این دیدار گفت: ما می‌توانیم برای ایجاد اشتغال پایدار با آموزش‌های طرح نویسی، شبکه‌سازی، دوره‌های توانمندسازی برای مدیران صندوق و تسهیلگران و برندسازی قدمی در بهتر شدن و کامل شدن زنجیره تولید تا فروش در بسیج سازندگی برای آحاد مردم به ویژه بسیجیان برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha