دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: کارگاه مهارتی مدیریت آموزش، به منظور ارتقاء سطح مهارتی و توانمندی مدیریتی معاونین آموزش حوزه علمیه خواهران، ایجاد روحیه سازگاری و توانمندی در سازگاری و انطباق با تغییرات هدف گزاری شده است.

خانم فاطمه هدایتی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران در گفتگو با خبرنگار حوزه از برگزاری اولین جلسه کارگاه مهارتی مدیریت آموزش برای معاونین آموزش مدارس علمیه مازندران در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) قائمشهر به صورت حضوری خبر داد.

وی ادامه داد: این برنامه به منظور ارتقای سطح مهارتی و توانمندی مدیریتی معاونین آموزش، ایجاد روحیه سازگاری و یادگیری مهارت های جدید و روحیه حرکت به سوی پیشرفت در بین طلاب، مدیریت آموزشی با نیاز سنجی و برنامه ریزی منسجم، توانمندی در سازگاری و انطباق با تغییرات هدف گزاری شده است.

هدایتی اظهار کرد: حجت الاسلام محمدجواد قائمی به عنوان مدرس کارگاه به طرح مباحثی از قبیل تحلیل ارکان های وابسته به آموزش، تشخیص تناسب ارزشی، عدم به وجود آمدن جمود ساختاری، بازخوردگیری از شرایط و ... پرداخت و ضمن تعریف مدیریت آموزشی، به مدیریت مستقیم و غیر مستقیم اشاره و تبیین کرد که ارزش های حاکم بر حوزه باید رصد شود و تحلیل جدی از فعالیت های آموزشی توسط این معاونین صورت بگیرد.

معاون آموزش تصریح کرد: شناسایی نقاط ضعف در محیط کار، ارزیابی و ارزشیابی، جلوگیری از پراکندگی فعالیت ها و تلاش های مغایر با هم، ایجاد تعامل با مدیر و سایر کارکنان و اساتید به منظور هر چه بهتر انجام شدن امور آموزشی، تعیین برنامه آموزشی سه ماهه و سالانه بر اساس راهبرد مدارس علمیه و تهیه نمودار های پیشرفت از کار آموزش و ارزیابی و محاسبه اثربخشی موفقیت و پیشرفت کارکنان پس از گذراندن دوره آموزشی مورد انتظار می باشد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha