یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جشن بزرگ دختران

حوزه/ جشن بزرگ «دختران سرزمینم ایران» به مناسب ولادت حضرت زینب(س) همراه با برنامه‌های شاد و متنوع همچون آتش‌بازی، اجرای نمایش طنز، سرود و همخوانی، برپایی غرفه‌های دخترانه و... روز سه‌شنبه در ورزشگاه حیدریان ویژه دختران استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جشن بزرگ «دختران سرزمینم ایران» ویژه تمامی دختران سنین ۱۵ تا ۳۵ ساله استان قم به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) به همت حسینیه انقلاب اسلامی دختران برگزار می‌شود.

این جشن، روز سه‌شنبه هشتم آذر ماه سال جاری از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید حیدریان واقع در ابتدای بلوار شهید صدوقی برگزار خواهد شد.

تشویق تیم ملی فوتبال ایران با رنگ و بویی دخترانه و ارسال و پخش گزارش تصویری این حمایت برای بازیکنان تیم ملی حاضر در جام جهانی قبل از شروع بازی با آمریکا از جمله برنامه‌هایی است که در قالب این جشن بزرگ دنبال خواهد شد.

گفت‌وگوی صمیمی با حاج حسین یکتا از راویان مطرح دفاع مقدس، مولودی‌خوانی محمدحسین حدادیان مداح برجسته کشوری و اجرای نمایش طنز توسط شهاب‌الدین نیازمند از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده برای این جشن دخترانه است و مهمان ویژه این برنامه یکی از نوابغ عرصه نانو است.

سرود و همخوانی گروه میعاد،آتش‌بازی، حرکات ورزشی دختران نونهال، برگزاری مسابقه، برپایی غرفه‌های متعدد و اعطای هدیه اختصاصی به دختران حاضر در ورزشگاه از دیگر بخش‌های این جشن بزرگ است.

انتهای پیام/۶۳/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha