یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
صفایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، ایران بزرگ امروز بیش از هر زمان دیگری به کار و کارآفرینی نیاز دارد تا همچون عقابی تیز پرواز، در فضای پیشرفت و آبادانی و افتخار اوج بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در دیدار سرپرست و مسئولین واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه علم منشاء پیشرفت است، اظهار کرد: تمدن بالاترین سطح پیشرفت مادی و معنوی جامعه اسلامی است و جهت رسیدن به آن نباید از هیچ کوششی دریغ نشود.

وی با اشاره به اهمیت مهارت آموزی و کارآفرینی، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، ایران بزرگ امروز بیش از هر زمان دیگری به کار و کارآفرینی نیاز دارد تا همچون عقابی تیز پرواز، در فضای پیشرفت و آبادانی و افتخار اوج بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: در زمینه کار و کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار، دانشگاه های فنی و حرفه ای می توانند نقش بسزایی داشته باشند.

وی گفت: علم و پژوهش، جایگاه ویژه ای در طراحی و پیشرفت تمدن اسلامی دارد و دانشگاه ها به این ارکان مهم در تحقق پیشرفت و تعالی باید توجه داشته باشند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اهمیت مرجعیت علمی، افزود: دانشکده های فنی و حرفه ای باید به مرجعیت علمی دست پیدا کنند و کتب مرجع در رشته های گوناگون نوشته و به دنیا ارائه شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه در راستای ایجاد جنبش نرم افزاری گام های موثری در محیط های دانشگاهی با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری برداشته شده است.

وی یادآور شد: اگر دانشگاه ها و به ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای موفق به جریان سازی در این زمینه شوند، قطعاً شاهد رشد و بالندگی همه جانبه کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha