دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت‌الله علماء در دیدار سالار فخری، مدیر عامل شرکت کابل باختر

حوزه/ نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه گفت: اشتغال جوانان و رفع معضل بیکاری و برای زدودن آن در جامعه، در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در دیدار سالار فخری، مدیر عامل شرکت کابل باختر، اظهار داشت: خدمت به مردم برای اشتغال جوانان و رفع معضل بیکاری مورد تأکید و با اهمیت است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه گفت: مدیریت به گونه ای که فرآیند کار بهینه انجام شود و ضمن تولید و خودکفایی ملی، در زدودن بیکاری موثر باشد، بسیار مهم و قابل توجه است.

وی افزود: وقتی کارفرمایان با جان و دل حق و حقوق کارگران را کامل پرداخت می کنند، کارگران هم باید با جان و دل پای کار باشند تا هم در پیشرفت کشور سهیم باشند و هم زندگی آرامی داشته باشند.

آیت‌الله علماء از تلاش های مدیر عامل شرکت کابل باختر برای ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری تقدیر کرد.

مدیر عامل شرکت کابل باختر هم با ارائه گزارشی از برنامه های این شرکت گفت: تاکنون موفق به جذب ۲۵۰ کارگر در بخش های مختلف شده ایم که با برنامه ریزی های انجام شده، تعداد ۱۸۰ نفر دیگر به زودی جذب می شوند.

سالار فخری افزود: برای رفاه حال کارگران مبالغ ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان با بهره ۲ درصد در اختیار آنان قرار گرفته است، ضمن اینکه الان سومین تولید کننده در کشور هستیم و در خصوص کیفیت کار در رتبه سوم کشور از حیث کارآفرینی و تولید قرار داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha