سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1058542
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
مستند

حوزه/ اولین قسمت از مستند "بحران مدیریت آب" به تهیه کنندگی محمد حسین اشکپور و کارگردانی و نوسیندگی محمد امین متین یکشنبه ۲۰ آذرماه ساعت ۲۴ از شبکه پنج تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این مستند در هر قسمت به یکی از چالش های مهم و حیاتی انرژی آب می پردازد و آن را از منظر کارشناسان و مسئولان بررسی و تحلیل می نماید.

براساس این گزارش: مستند تحلیلی "بحران مدیریت آب" سعی دارد معضلات بحران مدیریت آب از گذشته تا آینده را عنوان کرده و به دنبال آن راهکارهای علمی و مقرون به صرفه برای حل آن را مطرح نماید.
بهره وری آب در بخش کشاورزی، علت خسارات سیلاب های اخیر، خشک شدن تالاب های ایران، حکمرانی آب در موضوع رودخانه های مرزی و دیپلماسی آب و... سرفصل موضوعات مستند بحران مدیریت آب است که در ۶ قسمت از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.
مستند "بحران مدیریت آب" کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیماست که از دوشنبه تا جمعه هر شب به مدت ۲۵ دقیقه پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کارشناس را IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 1
    بحران آب فقط با افزایش جمعیت حل میشود. اگر جمعیت شیعۀ واقعی 4000 تریلیارد نفر باشد و هرکدام فقط روزی یک لیوان آب صرفه جویی کند، روزانه هزار میلیارد متر مکعب آب صرفه جویی میشود که 5 برابر آب وارده بر کشور از باران در یک سال است. آنوقت عده‌ای مقرض می‌گویند چرا نظام احمق در کشور کم آب تبلیغ رشد جمعیت می‌کند.
  • استسقاء IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 1
    مداومت بر خواندن دعای باران بخصوص در مساجد و بعد از نمازها بسیار ارزشمند و مجرب است. دعای ۱۹ صحیفه سجادیه.
  • یا کریم IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    این اسمان استغفار همه را می خواهد