جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
5

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با انتقاد از کم توجهی مسئولان به جلسات شورای فرهنگ عمومی استان گفت: حضور کمرنگ مسئولین ارشد استان یا اعزام افراد رده دوم و سوم به جلسات سبب از بین رفتن ضمانت اجرایی جلسات می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار دکتر مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به لزوم پشتیبانی مالی از مسائل فرهنگی گفت: دشمن برای کارهای ضد فرهنگی در دیگر کشورها هزینه های زیادی می کند لذا لازم است برای مقابله با هجمه های ضد فرهنگی دشمن هزینه شود.

وی افزود: امیدواریم با رویکرد مثبت دولت فعلی بخش های فرهنگی کشور فعال تر شود.

امام جمعه ارومیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: حضور سران سه قوه در جلسات شورا به مصوبات شورا ضمانت اجرایی می دهد.

وی با انتقاد از حضور کمرنگ مسئولین در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان گفت: حضور کمرنگ مسئولین ارشد استان یا اعزام افراد رده دوم و سوم به جلسات سبب از بین رفتن ضمانت اجرایی جلسات می شود.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی با پیشنهاد طرحی برای مشارکت استان ها در مباحث فرهنگ عمومی ملی، گفت: سپردن مباحث فرهنگی ملی تحت عنوان مأموریت به استان ها سبب فعال تر شدن شورای فرهنگ عمومی استان ها می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha