یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماندگاری

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری گفت: اگر با نیاز مخاطب حرکت کنیم، مطالب را پذیرش و اگر با ظرفیت مخاطب حرف بزنیم، عقلش ادراک می کند و چنانچه همسو با علاقه‌ی مخاطب سخن بگوییم، جذب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی ماندگاری پیش از ظهر امروز در هم اندیشی مبلغین و فعالان فرهنگی اصفهان با موضوع «مسجد تراز انقلاب اسلامی و نقش آن در جذب جوانان و نوجوانان» در اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تأکید بر اینکه کارهای فرهنگی و تربیتی مبلغین باید مستند به نقل و عقل، کارشناسانه، قابل فهم و کاربردی و مصداقی باشد، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان آنچه که دارای این ویژگی‌ها باشد را بیشتر و بهتر می‌پذیرند.

وی نیز با تأکید بر داشتن شور و انگیزه در انجام فعالیت‌های فرهنگی، افزود: کسی که منابعی مانند قرآن و عترت ، پشتیبانی چون خدا و چشم انداز روشنی همچون ظهور دارد، حق داشتن ناامیدی ندارد؛ باید امیدوارانه و با محوریت مساجد همراه با امید دراین شرایط تلاش کنیم.

کارشناس مذهبی گفت: اگر با نیاز مخاطب حرکت کنیم، مطالب را پذیرش و اگر با ظرفیت مخاطب حرف بزنیم، عقلش ادراک می‌کند و چنانچه همسو با علاقه‌ی مخاطب سخن بگوییم، جذب می‌شود.

ماندگاری با بیان اینکه هجمه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی به خاطر عصبانیت آنان از پیشرفت‌های ایران اسلامی است، افزود: موفقیت ما در امیدواری و نگاه کلان به سیره رفتاری ائمه معصومین (علیهم السلام) و بزرگان مکتب است.

در ادامه شرکت کنندگان، طرح‌ها، نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص فعالیت‌های موثر در حوزه کودک، نوجوان و جوان بیان کردند.

تقویت مبانی اعتقادی، تبیین خوبی‌ها، توجه به اقتصادِ فرهنگ، کادرسازی، توانمندسازی طلاب و روحانیون، شناخت و استفاده از ابزار به روز و ابتکار در عرصه تبلیغ، از جمله محورهای بیان شده توسط مبلغین بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha