دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر| قدردانی جانشین سازمان بسیج طلاب فارس از طلاب جهادی تغسیل کرونایی

حوزه/ جانشین رئیس سازمان بسیج طلاب فارس از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه طلاب بسیجی فارس خبرداد.

سروان پاسدار جاویدی در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب بسیجی استان فارس اظهار کرد: این جشنواره در رشته های فوتسال، شنا، دو میدانی، دارت، فوتبال دستی و غیره برگزار می شود.

وی در ادامه با تصریح اینکه جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب در نیمه دوم آذر ماه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: ورزش به طور مستقیم بر سلامت روح و روان نیز تأثیرگذار است، از این رو ضرورت وارد نمودن ورزش در زندگی طلاب روشن می‌شود.

جانشین رئیس سازمان بسیج طلاب فارس با اشاره به سخنان برخی بزرگان در خصوص ورزش، یادآور شد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند طلبه‌ها را باید وادار به ورزش کرد تا به این ترتیب آنان بتوانند از نشاط جوانی خود در محیطهای ورزشی استفاده کنند، آیت الله جوادی آملی در این مورد می‌فرمایند، اسلام بیش از هر چیزی به تن، به روح و به هماهنگی تن و روح بها داد، همچنین آیت الله مکارم نیز در خصوص ورزشی می فرماید مهم ترین مسأله برای انسان بعد از ایمان به خدا، سلامتی جسم است و انسان سالم هر فعالیتی را می تواند انجام دهد. انسان سالم، شکرگزار خداست ولی انسان بیمار، هم بدبین است و هم دارای انحرافات اعتقادی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نوع فعالیت روزانه طلاب و روحانیون که بیشتر به کار ذهنی مشغول بوده و عمدتا از تحرک بسیار پایینی در روز برخوردار هستند اهمیت ورزشی به مراتب بالاتر می رود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha