یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بقیع

حوزه/ دوره آموزش مجازی «گوهربقیع» ویژه ائمه جماعات، فعالین فرهنگی و مسئولین کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی برای ارتقاء توانمندی طلاب و روحانیون و فعالین فرهنگی مساجد کشور، به همت موسسه فرهنگی هنری چشمه و همکاری دفتر رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان، دوره آموزش مجازی «گوهربقیع» برگزار می‌شود.

این دوره که بصورت مجازی و در بستر پیام رسان ایرانی ایتا انجام می‌پذیرد، با هدف پاسخگویی به شبهات فاطمی از بیستم آذر تا دهم بهمن ماه ادامه دارد.

در این دوره آموزشی به مهمترین شبهات مربوط به فاطمیه پرداخته خواهد شد.

از اساتید این دوره می‌توان به حجج اسلام والمسلمین ناصر رفیعی، سیدعلیرضا تراشیون، محمدقطبی و حجج اسلام مهدی نیلی پور، محمد رضا جباری، محمود تباشیر، محمود اباذری و محمدهادی محمودی اشاره کرد.

از مزایای شرکت در این دوره می‌توان به مواردی چون تمامی مراحل ثبت نام، شرکت در کلاس و آزمون به صورت مجازی بوده و دریافت گواهی پایان دوره از مرکز رسیدگی به امور مساجد استان، دریافت گواهی پایان دوره از مراکز علمی و دانشگاهی معتبر و استفاده از مزایای طرح هدفمندی مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان اشاره کرد.

گفتنی است آموزش طلاب و روحانیون در بستر فضای مجازی و پیام رسان ایرانی ایتا است و محتوای آموزش در کانال «سامانه آموزشی طنین» به آدرس tanin_academy@ قرار داده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha