پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
ماموستا معروف خالدی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: تنها راه رستگاری در آخرت برای هر انسانی پیروی از دستورات خداوند، رسول خدا (ص) و دین مبین اسلام است و جوانان باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا معروف خالدی امام جمعه موقت سنندج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج، اظهار داشت: مسئولان باید همواره با مردم ارتباط مستقیم داشته باشند و لذا برپا کردن میز خدمت توسط ادارات و سازمان‌های این شهرستان در مسجد جامع سنندج، کاری ارزنده محسوب می‌شود.

وی افزود: بی‌شک خدمت به مردم و جامعه، اجری بزرگ نزد خداوند متعال دارد و کمک به دیگران هم در این دنیا و هم در آخرت زمینه‌ای برای آرامش انسان خواهد بود.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: نماز یکی از فرایض بسیار مهم در اسلام است و در این میان جایگاه نماز جمعه بسیار والاست، بنابراین باید نسبت به برپایی هرچه باشکوه‌تر نماز جمعه و جماعت تلاش داشته باشیم.

وی تصریح کرد: جایگاه نماز جمعه به حدی در نزد خداوند متعال ارزشمند است که می‌فرماید هر گاه روز جمعه شد، باید کار و کاسبی را تعطیل و در نماز جمعه حضور پیدا کرد.

ماموستا خالدی گفت: تنها راه رستگاری در آخرت برای هر انسانی، پیروی از دستورات خداوند، رسول خدا(ص) و دین مبین اسلام است و جوانان باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha