دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پهلو زاده

حوزه / امام جمعه اهرم گفت: فتنه‌ها، همان فتنه‌های چند هزار سال قبل است، بنابراین جهاد تبیین توسط همه افراد جامعه از پدرها و مادرها تا معلمان و همه مردم امری ضروری و واجب است، زخم این فتنه‌ها به اندازه زخم سکوت خواص نبوده و نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده در خطبه‌های نماز جمعه شهر اهرم، با بیان اینکه در جامعه اسلامی همه و همه در یک کشتی قرار دارند و امام جامعه سکاندار آن است، اظهار داشت: نمی‌شود خلاف مسیری که فلاح و رستگاری جامعه در آن است، توسط بعضی از خواص تحریف شود.

امام جمعه اهرم با تأکید بر نظارت والدین بر نحوه استفاده فرزندان از فضای مجازی، افزود: امروز باید مواظب باشید فرزندانتان پای صحبت چه کسانی هستند، مواظب باشید دخترانتان در کدام کانال و کدام گروه و چه آموزش می‌بینند، اگر در زمان حضرت موسی(ع) سامری راهزن دین مردم بود، امروز سامری‌های فضای مجازی راهزن دین فرزندان شما هستند.

وی خاطرنشان کرد: اگر در زمان پیامبر(ص) برای زیاد نشان دادن قبیله و طایفه خود، قبرها و مُردگان خودشان را هم می‌شمردند، جریان فتنه در فتنه و اتفاقات اخیر هم برای ایجاد التهاب بیشتر، فوت شدگان و مردگان معمولی را هم به آمار خودشان اضافه می‌کردند.

خطیب جمعه اهرم عنوان کرد: فتنه‌ها، همان فتنه‌های چند هزار سال قبل است، بنابراین جهاد تبیین توسط همه افراد جامعه از پدرها و مادرها تا معلمان و همه مردم امری ضروری و واجب است، زخم این فتنه‌ها به اندازه زخم سکوت خواص نبوده و نیست.

حجت الاسلام پهلو زاده گفت: زخم فتنه‌ها بر طرف می‌شود، اما زخم سکوت خواص در نظام انقلابی و جامعه اسلامی خوب نخواهد شد و مسیر سامری‌ها را ادامه خواهند داد و ننگ آن برای آنها همیشگی خواهد بود و رسوایی آن فردای قیامت دامنگیر آنها خواهد شد، چرا که هر اندازه از امام جامعه فاصله بگیرند و امام را تنها بگذارند، به منافقین نزدیک‌تر و شریک در فتنه خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    بسمه تعالی تواصوا بالحق و واصو بالصّبر با سلام و احترام بر این امام جمعه ی بزرگوار و تشکر از آن عزیز : بخود گویم بمان هشیار و بیدار __که شیطان لحظه ای ننشسته بیکار __بگو چند شاه ماهی هست در این تور __نمی بینم مگو چون نیستی کور __درشتند آنچنان کز یک ره دور __ببینی با نگاهی گرچه نا جور __ مواظب باش قدم نگذار براهی __که افتی تور شیطان همچو ماهی __