یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت السلام احدی

حوزه/ مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: ظرفیت های فرهنگی حوزه ورزش بسیار گسترده است که طلاب و گروه‌های مردمی فرهنگی می توانند در آن مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام علی احدی مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در رویداد ملی هماهنگ ۲ در خصوص مدیریت سکوهای میادین ورزشی و استادیوم های جام جهانی در بازی های تیم ملی فوتبال گفت: ظرفیت های فرهنگی حوزه ورزش بسیار گسترده است که طلاب و گروهای مردمی فرهنگی می توانند در آن مشارکت داشته باشند.

وی با بیان این که ۱۴ هزار هیئت ورزشی در کشور داریم افزود: همچنین وزارت ورزش و جوانان ۲۸ هزار مکان ورزشی در کل کشور دارد و با احتساب مکان های ورزشی دیگر دستگاه ها ۳۵ هزار مکان ورزشی در کشور داریم که ظرفیت بزرگی محسوب می شود.

حجت الاسلام احدی با تاکید بر مدیریت چهره های ورزشی، به حضور ورزشکاران در مراسم پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: این حضور ورزشکاران مورد توجه و عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی همچنین به الزامات فرهنگی قراردادهای ورزشکاران تاکید کرد و گفت: این موضوع راهکاری است که دنیا برای مدیریت رفتار ورزشکاران به آن رسیده و ما هم باید الزامات فرهنگی را در قراردادهای ورزشکاران لحاظ کنیم اما باید بدانیم ورزش لایه های پیچیده ای دارد که ورود به آنها ساده نیست و نیاز به فکر و برنامه ریزی دقیق دارد.

مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: همه باشگاه ها موظف به وجود مسئول فرهنگی و همه فدراسیون ها موظف به ایجاد کمیته فرهنگی هستند، اما این موضوع بستگی به اعتقاد مسئول باشگاه و یا فدراسیون دارد که چقدر به این امر توجه دارد، لذا در شورای فرهنگی ورزش مصوب کردیم تا همه باشگاه ها و فدراسیون ها برای انتخاب مسئول فرهنگی از ما تایید بگیرند که این امر موجب می شود افراد شاخص فرهنگی در این سمت ها قرار بگیرند.

وی با بیان این که نسبت به مسئله عفاف و حجاب در باشگاه ها و ورزش کشور حساس هستیم، عنوان کرد: ما باید چهره های ورزشی را حمایت کنیم و اگر به آنها توجه نداشته باشیم از دست ما می روند.

حجت الاسلام احدی تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، جمع غالب چهره های ورزشی ما مومن هستند لذا باید چهره های ورزشی کشور را حمایت کنیم تا جلوی سوء استفاده ها گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha