سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تصاویر/  اجتماع هزار نفری دهه هشتادی و نودی های عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد قم (تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب  همراه با گرامیداشت شهدای نوجوان حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام همراه با تشییع پیکر شهید گمنام)

حوزه/ پیکرهای سه شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس صبح امروز با استقبال مردم شهید پرور بوشهر وارد فرودگاه بین المللی این شهر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، پیکرهای سه شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس صبح امروز با استقبال مردم شهید پرور بوشهر وارد فرودگاه بین المللی این شهر شدند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مراسم معنوی و مذهبی در مدت ۱۰ روز با حضور شهدای گمنام در همه شهرستان‌های استان با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد.

سرهنگ علیرضا غریبی با اشاره به جزئیات تشییع و خاکسپاری شهدا گفت: از سه شهید گمنام یکی هنگام شهادت ۱۸ سال و ۲ شهید دیگر ۲۶ سال داشتند، که یکی از آن‌ها در بندرگاه بوشهر، یکی در روستای درازی شهرستان دشتی و دیگر شهید گمنام در روستای بندر عامری بخش دلوار تشییع و خاکسپاری می‌شود.

وی از برگزاری آیین وداع با این شهدا در ۱۰ شهرستان استان خبر داد و گفت: پیکر مطهر شهدا پس از تشییع در مرکز استان به محل‌های در نظر گرفته شده برای خاک سپاری اعزام می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به جزئیات آیین وداع با شهدا گفت: این آیین روز ۶ دی‌ماه همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار خواهد شد.

به گزارش حوزه، تاکنون در ۶۵ نقطه استان بوشهر پیکرهای پاک ۱۶۸ شهید گمنام دفن شده اند که از این شمار هویّت ۲ شهید شناسایی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha