جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تصاویر / تشییع پیکر شهید امیر اصغر نژاد در شهرستان شوط

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به حماسه آفرینی و جانفشانی شهیدان، گفت: آسایش جامعه، استقلال و امنیت کشور را شهیدان با جانشفانی‌ها و حماسه‌های خود، ایجاد کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مهدی مهرانگیز عصر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و با اشاره به حماسه آفرینی و جانفشانی شهیدان اظهار داشت: آسایش جامعه، استقلال و امنیت کشور را شهیدان با جانشفانی‌ها و حماسه‌های خود ایجاد کرده‌اند.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر جایگاه شهدا را بالا و ارزشمند دانست و بر ترویج فرهنگ‌ ایثار و شهادت تاکید کرد و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه سبب مصون شدن آحاد جامعه از آسیب‌های توطئه و دسیسه‌های دشمنان می‌شود که ترویج این فرهنگ رسالت همگانی است.

وی با بیان اینکه امروز کار مهم آزادی زندانیان و همچنین مرخصی به شماری از زندانیان گفت: به برکت حضور پیکر پاک این شهید خوش‌نام دفاع مقدس این کار مهم انجام شد.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به آزادی ۲۵ زندانی دارای شرایط آزادی، ادامه داد: با حضور پیکر مقدس شهید گمنام در زندان، با آسان‌گیری بیشتری که نشان دادیم به ۳۳ زندانی دارای شرایط نیز مرخصی داده شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha