دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
بانوان طلبه یزدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران یزد گفت: جوانان و نسل جدید فیلم‌های سیاسی و تاریخی انقلاب را ببینید که مردم چه توطئه‌های بسیاری را پشت سر گذاشتند تا به این مرحله رسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، منصوره قیاسی استاد حوزه علمیه خواهران استان یزد، عصر دوشنبه در همایش وحدت حوزه و دانشگاه در مدرسه حضرت زینب کبری(س) شهر یزد با تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا(س)، اظهارداشت: وحدت در هفته وحدت یا هفته وحدت حوزه و دانشگاه خلاصه نمی‌شود، بلکه وحدت به این معنا است که اهداف شیعه و سنی و حوزه و دانشگاه در یک جهت حرکت کند.

وی، خطاب به دانشجویان گفت: دشمن خیلی از محیط‌ها را ملتهب کرده و بر طبل تفرقه می‌کوبد، ولی ما باید به وحدت امت در یوم الله ۱۳ آبان نگاه کنیم که چگونه همه آحاد جامعه با وحدت و همبستگی در راهپیمایی این روز شرکت کردند.

استاد حوزه علمیه خواهران یزد، با اشاره به نزدیک بودن سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: اگر فرهیختگان جامعه به دنبال شناخت «مکتب سلیمانی» که از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده، باشند در می‌یابیم که اگر بشریت به دنبال این مکتب عالی و انسان ساز حرکت کند به نتیجه خواهد رسید.

قیاسی، با اشاره به کشف حجاب‌های اخیر در کشور، گفت: برخی به خاطر دهن کجی به جمهوری اسلامی، کشف حجاب می‌کنند، که بر اثر جهل و نادانی است.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که اسلام در بیش از ۱۴۰۰ سال گذشته باقی مانده است، اکنون نیز اسلام باقی می‌ماند و کسی نمی‌تواند آن را از بین ببرد و پیروزی با ماست.

استاد حوزه علمیه خواهران یزد، با یادآوری اتفاقات دهه ۶۰، گفت: وضعیت عجیب و وخیمی از ترورها و همزمان جنگ را در آن ایام داشتیم و حرکت‌های تجزیه طلبانه‌ای نیز اتفاق افتاد، اما انقلاب، غربال دارد و هر بار سره از ناسره و خالص از ناخالص را جدا می‌کند.

قیاسی، با بیان برخی از خاطرات خود در دوران انقلاب، خاطرنشان کرد: جوانان و نسل جدید فیلم‌های سیاسی و تاریخی انقلاب را ببینید که مردم چه توطئه‌های بسیاری را پشت سر گذاشتند تا به این مرحله رسیده‌اند.

وی آینده جمهوری اسلامی را روشن و امیدوار کننده خواند و یادآور شد: باید به کمک دانشجویان انقلابی بشتابیم و با هدف وحدت حوزه و دانشگاه آن‌ها را تنها نگذاریم تا از این مرحله با استقامت و پیروزی عبور کنیم.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha