سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر نقاط حادثه‌خیز در جاده‌ها را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه این محورها شناسایی شده است، تصریح کرد: باید با نگاه علمی و دانش‌بنیان از مشکلات و آسیب‌ها در عرصه‌های گوناگون پیشگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در نشست با دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه زندگی انسان‌ها همواره دچار فراز و نشیب است، اظهار داشت: جغرافیای حیات و زندگی انسان سراسر آسیب‌زا است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر خدمات امدادگران هلال احمر را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: فعالیت و خدمات هلال احمر بسیار مهم و ارزشمند است، چرا که امدادگران در بحران‌ها و چالش‌ها به یاری مردم می‌شتابند و رفع مشکل می‌کنند.

امام جمعه بوشهر امدادگران هلال احمر را محبوب همه مردم دانست و خاطرنشان کرد: امدادگران در بحرانی‌ترین شرایط زندگی حضور می‌یابند و بدون هیچ چشم‌داشت رفع بحران می‌کنند که نزد خداوند متعال از جایگاه ارزشمندی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری قرار گرفتن در زمره کارکنان هلال احمر را یک افتخار دانست و تصریح کرد: امدادگران هلال احمر فرشتگان نجات محسوب می‌شوند که خدمات آنان در ابعاد گوناگون قابل ستایش و درخور تحسین است.

وی با بیان اینکه مردم قدردان امدادگران هلال احمر هستند، گفت: موضوع پیشگیری در همه ابعاد در جامعه یک ضرورت است و در بروز و رفع بحران باید جمعیت هلال احمر با همکاری دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط در پیشگیری از بروز بحران برنامه لازم را طراحی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر نقاط حادثه‌خیز در جاده‌ها را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه این محورها شناسایی شده است، تصریح کرد: باید با نگاه علمی و دانش‌بنیان مشکلات و آسیب‌ها در عرصه‌های گوناگون پیشگیری شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تدوین نقشه تهدید آمایشی، آسیب و مشکلات زیستی بیان کرد: با توجه به نقش امدادگران در عرصه رسیدگی در بحران‌ها، باید آموزش امدادگری از دوران کودکی و مقطع ابتدایی دانش‌آموزان در دستور کار قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تشکیل تیم‌های تخصصی برای انجام عملیات روانشناختی در بروز حوادث و آسیب‌های جسمی را یک ضرورت دانست و بیان کرد: تیم‌های تخصصی برای آموزش بصیرتی و شناختی در پیشگیری از آسیب‌ها در دستور کار هلال احمر قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha