دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
همایش استانی روحانیون و مبلغین کهگیلویه و بویراحمد با موضوع «جهاد تبیین» در حسینیه امامزاده قاسم علیه السلام یاسوج برگزار شد

حوزه/ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عده‌ای هم در زمان پیامبر(ص) سکوت کرده و از حق دفاع نکردند، کما اینکه نقش روحانیون و مبلغین دفاع از دین، حق و اسلام ناب محمدی بوده و سکوت بر ما جایز نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی‌فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر دیروز در همایش روحانیون و جهاد تبیین که در امام زاده شاه قاسم (ع) شهر یاسوج با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مسئولان حوزوی و با شرکت بیش از ۴۰۰ طلبه خواهر و بردار برگزار شد، با اشاره به اغتشاشات اخیر و سکوت بعضی از افراد، اظهار داشت: عده‌ای هم در زمان پیامبر(ص) سکوت کرده و از حق دفاع نکردند، کما اینکه نقش روحانیون و مبلغین دفاع از دین، حق و اسلام ناب محمدی بوده و سکوت بر ما جایز نیست.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی‌فر، تبیین، شناخت و دفاع از انقلاب و اسلام را وظیفه همگانی به خصوص روحانیون و مبلغین دین دانست و افزود: امروز رسانه‌های صهیونیستی و دشمنان انقلاب در تلاشند تا ارزش‌های انقلاب را خدشه دار کنند، اما باید بیدار باشیم و اجازه ندهیم دشمن با بهانه‌های به ظاهر زیبا و فریبنده خود، به اسلام، انقلاب و ایران لطمه بزند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، گفت: طراحی فتنه اخیر در کشور برای آبان‌ماه در یکی از شهر های مرزی کشور بود و دشمن در نظر داشت همان سناریویی را که در سوریه به کاربردند را با کمک افراد و لیدرهای آموزش دیده داخلی و داعش شروع کند.

سکوت روحانیون و مبلّغین در فتنه‌ها جایز نیست

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد: دشمن به همین منظور ابتدا نیروهایی را در اربیل عراق، آموزش‌های شبه داعش داد و سپس در داخل کشور به بهانه مرگ مهسا امینی کردستان را انتخاب و اقدام به اغتشاش و آشوب کردند و در حقیقت مرگ مهسا امینی اجرای طرح نقشه آنها را به جلو انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی‌فر در ادامه به فتنه‌های گوناگون در کشور اشاره کرد و گفت: در فتنه ۸۸، ۹۲ و سایر فتنه‌ها و آشوب‌ها در کشور که برخی از مسئولین و افراد داخلی نیز هدایتگر آن‌ بودند، تمام شبکه‌های استکباری پشت این جریانات قرار داشتند و آموزش‌ها و طراحی‌ها و در نهایت اجرای نقشه‌ها در کشور را از طرف صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها می‌گرفتند.

سکوت روحانیون و مبلّغین در فتنه‌ها جایز نیست

وی ادامه داد: با هدف قرار گرفتن ۴۰ مرکز تروریست‌ها در عراق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انهدام آن‌ها و کشته شدن برخی از این افراد آموزش دیده برای اغتشاشات، انسجام و طراحی آن‌ها به هم ریخت و مقر آن‌ها شناسایی شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمن با اساس نظام اسلامی اختلاف و دشمنی دارد، اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی در تمام این سال‌ها سخت‌ترین توطئه‌ها و تحریم‌ها و از همه مهم‌تر ترورها را علیه ما انجام دادند، البته ما نباید توقعی از دشمن داشته باشیم چون ذات دشمن، دشمنی است.

سکوت روحانیون و مبلّغین در فتنه‌ها جایز نیست

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران، امثال این فتنه‌ها و مشکلات را پشت سر گذاشته‌ است، ادامه داد: ملت ایران ۴۳ سال با همه وجود پای انقلاب اسلامی ایستاده که ماندگار باشد، اما افراد گوناگونی در طول این زمان با نقشه‌های مختلف به دنبال براندازی نظام اسلامی و ضربه زدن به آن بودند که موفق نشدند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی‌فر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، همانند دریاست که با هر تلاطمش پاکسازی می‌کند، گفت: اگر انقلاب اسلامی اتفاقی برایش بیافتد همه بدانند دشمن به هیچکس رحم نمی‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha