یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
image-20221224053330-1.png

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی ضمن اشاره به موضوع اقتصاد پژوهشی، بر اهمیت تقویت سرمایه‌گذاری‌های پژوهشی تأکید کرد و ابراز داشت: بهبود و تقویت زیرساخت‌ها از مؤلفه‌های خلق پژوهش‌های موفقی است که ناظر به نیازها عملیاتی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی، در نهمین اجلاسیه فعالان پژوهشی جامعةالمصطفی، در ادامه گزارشی از فعالیت‌های کمیته علم‌سنجی جامعةالمصطفی ارائه کرد و با بیان این که سیاستگذاری پژوهشی مهم‌ترین وظیفه ستادی است که نباید محصور در سیاستگذاری نظارتی باشد، اظهار داشت: اساتید بازوان توانمند سیاستگذاری حوزه تولید محتوا هستند.

معاون پژوهش جامعةالمصطفی العالمیة عبور از دوره تحول آموزشی و عملیاتی‌شدن برنامه تحولی در جامعةالمصطفی را موردتوجه قرار داد و ابراز داشت: در شیوه اجرای تحول آموزشی، بسته‌هایی که ضمن آموزش برای پژوهش تعریف شده، نیازمند نقش‌آفرینی اساتید و پژوهشگران فاخر جامعةالمصطفی است.

وی ضمن اشاره به برخی از موانع پیش روی پژوهشگران، با تأکید بر این که همواره نیازمند احصا، شناسایی و فعال‌سازی ظرفیت‌های المصطفائیان در حوزه‌های پژوهشی و تحقیقاتی هستیم، خاطرنشان ساخت: ساماندهی برگزاری کارگاه و عرضه محصولات علمی طلاب در نشریات پژوهشی از جمله رویکردهای مهم و رسالت معاونت پژوهش جامعة المصطفی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی ضمن اشاره به موضوع اقتصاد پژوهشی، بر اهمیت تقویت سرمایه‌گذاری‌های پژوهشی تأکید کرد و ابراز داشت: بهبود و تقویت زیرساخت‌ها از مؤلفه‌های خلق پژوهش‌های موفقی است که ناظر به نیازها عملیاتی می‌شوند.

حجت‌الاسلام کربلایی نیز در بخشی از این نشست به موضوع علم‌سنجی و کمیته‌های مرتبط با این موضوع اشاره و برپایی کارگاه‌ها ناظر به توانمندی‌های هم سطح شرکت‌کنندگان را مهم ارزیابی نمود و تصریح کرد: شکل‌گیری مطالبات فراگیر در جامعة المصطفی برای تقویت بنیه‌های کارگاهی امری مهم و ضروری است.

وی در بخش پایانی سخنان خود گزارشی از حمایت جامعة المصطفی از نشر مقالات در نشریات بین‌المللی خارج از المصطفی و قالب ارزیابی‌های پژوهشی ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha