جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
امام‌جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره گفت: یکی از مهمترین کارها را توجه به مسائل تربیتی و دینی دانش آموزان عنوان کرد و ابراز داشت: این کار چند سالی مغفول واقع شده و دانش آموزان از مسائل دینی فاصله گرفتند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره ظهر امروز در جمع دانش آموزان مدرسه متوسط اول شبانه روزی دخترانه نمونه شهدا در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شبانکاره با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، به ابعاد مختلف زندگی حضرت زهرا(س) پرداخت و گفت: حضرت زهرا الگویی به تمام معنی و کامل برای زنان و دختران جامعه اسلامی است و با وجود سن کم اما در همه ابعاد زندگی نمونه بود.

امام جمعه شبانکاره افزود: باید برای سعادت و خوشبختی و آینده خود، آن بانوی بزرگوار را الگوی خود بدانیم.

وی یکی از مهمترین کارها را توجه به مسائل تربیتی و دینی دانش آموزان عنوان کرد و ابراز داشت: این کار چند سالی مغفول واقع شده و دانش آموزان از مسائل دینی فاصله گرفتند.

حجت الاسلام پردل با اشاره به نارآرامی های اخیر در کشور و همچین شعار زن زندگی آزادی گفت:د کسانی این شعار را بر زبان جاری می کنند که هیچ ارزش و اهمیتی برای زنان و دختران جامعه قائل نیستند و هدفشان ترویج فساد و بی بند و باری و مسائل غیر اخلاقی در جامعه است.

وی با بیان اینکه دشمن با هزینه های سنگین سعی در فریب افکار نسل نوجوان و جوان جامعه دارد افزود: ما هم باید تلاش و هزینه کنیم، وقت بگذاریم و اجازه ندهیم جوانان و نوجوانان ما در دام دشمن بیفتند و سعی کنیم با کارهای تشویقی و امثالهم دانش آموزان را به سمت راه درست بکشانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha