یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علی اکبری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری گفت: بیشترین فرصت‌ها در دل تهدیدها وجود دارد و ما باید از آن استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری نماینده رهبر انقلاب در اتحادیه‌های انجمن اسلامی امروز در نشست دختران فاطمی در بوشهر، اظهار داشت: جریان حق به‌خاطر طبعش همیشه مورد هجوم بوده و از اول تاریخ تا پایان این درگیری و رویارویی همیشه وجود داشته و خواهد داشت.

وی با اشاره به ایام فاطمیه، خاطرنشان کرد: تاریخ به ما نشان داده است که گاهی جبهه حق در غریب‌ترین جای خود قرار داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری در خصوص اتفاقات اخیر کشور، گفت: هرچقدر این مبارزه سخت‌تر شود بچه‌هایی که به منطق حضرت زهرا(س) مجهز باشند، سر زنده‌تر خواهند شد.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه‌های انجمن اسلامی یادآور شد: بیشترین فرصت‌ها در دل تهدیدها وجود دارد و ما باید از آن استفاده کنیم، چرا که حجمی از شبهات را پاسخ می‌دهیم، شبهاتی که پاسخ‌های قوی نیاز دارند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، اظهار کرد: در بحث زن ما مدعی هستیم و حالا نوبت شما است تا در خطبه‌های فاطمی خودتان جاهلیت مدرن را افشا کنید.

وی تأکید کرد: در حال حاضر وقت مجهز شدن شما است، الان وقت انگیزه برای تقویت فکر، قلم و زمان و قوت بچه‌های انجمن اسلامی است تا مبانی فکری و جهان‌بینی خودشان را ترسیم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری با بیان وظیفه امروز انجمن اسلامی، خاطرنشان کرد: ما امروز به انسجام کارهای تشکیلاتی نیازمندیم، چراکه در دل کارهای تشکیلاتی قوتی عجیب وجود دارد که نباید از آن غافل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    8 0
    بیشترین فرصت‌ها در دل تهدیدها وجود دارد. قبول ولی وقتی تهدید را با تعقل پاسخ دهید نه تهدید متقابل
    • ؟ IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      0 14
      تهدید رو با عقلانیت پاسخ بدیم؟! تهدید یعنی عقلانیت بی عقلانیت. زورمحور جز زور چه می فهمد و تعقل می کند؟
  • فرصت با فرمانده CA ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 7
    سلام فرمانده! در دیدار مردم أصفهان ۱۴۰۱/۰۸/۲۸، حضرت آقا گفتند:«در همین چند هفته‌ای که حالا در بعضی از خیابانها چهار نفر آدم شریر یا فریب‌خورده وارد شدند و اغتشاش درست کردند، در همین اغتشاشات، کارهای بزرگی انجام گرفته که اگر مقایسه کنیم هفته‌های دیگر و ماه‌های دیگر را، یک نتیجه‌ی بزرگی به دست می‌آید.» آقا چند تا از این پیشرفت ها را شمردند:دستیابی دانشمندان ایرانی به روشی جدید برای درمان سرطان خون؛ بومی‌سازی یک دستگاه کلیدی برای چاه‌های نفت و گاز؛ خطّ آهن بخش مهمّی از بلوچستان [افتتاح شد]؛ چندین کارخانه راه افتاد؛ پالایشگاه فراسرزمینی راه افتاد در یکی از کشورها؛ بهره‌برداری از شش نیروگاه برق در همین چند هفته اتّفاق افتاد؛یکی از بزرگ‌ترین تلسکوپ‌های جهان در همین ایّام تمام شد، به بهره‌برداری رسید و رونمایی شد؛از ماهواره‌بر رونمایی شد، از یک موشک جدید رونمایی شد. «و همین طور [موارد دیگر]. اینها مال همین چند هفته‌ای است که در میان اغتشاشات هم بوده؛ اگر انسان بخواهد دانه‌دانه اینها را بشمرد، خیلی میشود. نمیگذارند؛ نمیخواهند نسل جوان آشنا بشود با اینها؛اینها را کوچک‌نمایی میکنند، تحقیر میکنند، انکار میکنند.» «جوان ایرانی زنده است، پُرانگیزه است، آن هم در روزهای شرارت دشمن». جوان (و پیر!) ایرانی زنده است! برای آنکه شهید شویم، باید شهید زندگی کنیم! سلام بر شما شهیدان زنده! و به آنان که در راه خدا کشته می شوند مرده نگویید، بلکه دارای حیات اند، ولی شما کیفیت آن حیات را درک نمی کنید. وَلَـٰكِن لَّا تَشْعُرُونَ! آن شعوری که برای ما مقدر است، صدهزار برابر این شعوری است که الان داریم! خدایا! آن شعوری که به شهدا دادی به ما هم بده!حاج قاسم در یکی از سخنرانی‌های خود به استفاده از فرصت‌ها در شرایط بحران اشاره کرد و گفت:«من با تجربه این را می‌گویم که میزان فرصتی که در بحران‌ها وجود دارد در خود فرصت‌ها نیست».«خانه‌های قرآن (با قاسم!)» از برنامه‌های لازم و ضروری است! این فرصت را از دست ندهیم – در همین روزهای شلوغی و شرارت دشمن! اسْتَجِيبُوا لِرَبِّكُم مِّن قَبْلِ أَن يَأْتِيَ يَوْمٌ لَّا مَرَدَّ لَهُ مِنَ اللَّهِ ۚ مَا لَكُم مِّن مَّلْجَإٍ يَوْمَئِذٍ وَمَا لَكُم مِّن نَّكِيرٍ | [ای مردم،] پیش از آنكه روزى فرارسد كه بازگشتى از جانب خدا ندارد، دعوت پروردگارتان را بپذیرید.در آن روز، نه پناهگاهى خواهید داشت، نه فرصتی برای انكار. آقا جان! بهشتی ها را خیلی ها هنوز نشناختند و انکار میکنند!🇮🇷🇵🇸
  • کلنا آرمان علی وردی! CA ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 7
    در گفتگو با خبرنگار هرمز در دی ۱۴۰۰، سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان از ویژگی های شخصیتی خود و مکتب شهید سلیمانی صحبت کردند:«باید مکتب شهید سلیمانی را تقویت کرد و خود را به نسل جوان معرفی کرد.» «حاج قاسم از قوت هم افزایی و انسجام بین ملت ها و مسلمانان در سراسر جهان بود. او به درخواست آنها فرصت هایی برای تهدید ایجاد کرد و او بود که توانست فرصت هایی برای بحران ها و تهدیدها ایجاد کند و ورق را به نفع اسلام و مسلمین برگرداند. شهید سلیمانی با حضور مردم زمینه توسعه جبهه مقاومت را فراهم کرد و این سردار دلیر شبانه روز در دفاع از ارزش ها، آرمان های اسلام و قرآن و اهل بیت(ع) جنگید و خداوند ثواب آن را به او داد و به فرموده مقام معظم رهبری به پاس زحمات بی دریغش در این سالها شهادت داده شد. چیزی جز شهادت در راه خدا نمی تواند از خواسته های پیشوای دل ها باشد.» حاج قاسم در یکی از سخنرانی‌های خود به استفاده از فرصت‌ها در شرایط بحران اشاره کرد و گفت:«من با تجربه این را می‌گویم که میزان فرصتی که در بحران‌ها وجود دارد در خود فرصت‌ها نیست. اما شرط آن، این است که نترسید و نترسیم و نترسانیم.» کدام کتاب قاسم را خواندیم؟ او از هیچی نمی ترسید! از هیچی جز خدا! حاج قاسم یادم داد:مَن خافَ اللّه َ أخافَ اللّه ُ مِنهُ كُلَّ شَيءٍ، و مَن لَم يَخَفِ اللّه َ أخافَهُ اللّه ُ مِن كُلِّ شَيءٍ. شهید سلیمانی با شهادتش زمینه توسعه جبهه مقاومت را فراهم کرد... در کل جهان! ما برای ارزش ها و آرمانهای اسلام و امام می جنگیم! ما مردم میدانیم! /برا هدف می جنگیم برا هدف میمیریم! /دست به دست هم بدیم حلقه ی یک زنجیریم / پشت ولایت هستیم ما مردمه میدانیم /کلنا قاسم سلیمانی کلنا رئیسعلی دلواری / کلنا آرمان علی وردی! سرلشکر سلامی گفتند: «قاسم وقتی زنده بود، ما یک سردار سلیمانی می‌شناختیم؛‌ اما وقتی شهید شد، آن انقلابی که در قلب‌ها به ‌وجود آمد، راه جدید در دل‌ها باز کرد، در شخصیت جوان‌ها نفوذ کرد و تکثیر شد، یک قاسم شد میلیون‌ها قاسم که الآن همه‌ آن‌ها حرف از انتقام می‌زنند. خب، خطرناک‌تر شده است. الآن، انتقام به یک استراتژی،‌ آرزو، آرمان و نقطه حرکت تبدیل شده است. اصلاً گرایش جوانان بعد از شهادت قاسم به جهاد بیشتر شده است. این برای دشمن خطر ایجاد می‌کند. ما هر وقت از مرگ نترسیم، خطرناکیم». رمز انتقام سخت یک رویداد نیست، یک روند است! 🇮🇷🇵🇸
  • عبدالله IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    7 0
    این بنده خدا که با پرچم کشور کانادا برای اکثر اخبار و مطالب خبرگزاری پیام میذاره، واقعاً کانادا زندگی می‌کنه یا در کشور خودمون با فیلترشکن میاد؟ در هرصورت ظاهراً دلِ خوش و شکم سیر داره و بی‌خیالِ دنیا و مافیها یه سری مطالب مربوط و نامربوط سرهم می‌کنه و می‌فرسته! فقط کاش مقداری ذوق داشت و به نوشته‌هاش نظم و ترتیبی می‌داد تا خوانندگانِ احتمالی بفهمند چی می‌خواد بگه!
    • بنده ی خدا CA ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      0 5
      دشمن ما باید بداند که پرچم حق برایمان ارزشمند است. «و اين پرچم را به دوش نمى‏كشد مگر آن كه اهل بصيرت و استقامت و داناى به موارد حق باشد | لَا يَحْمِلُ هَذَا الْعَلَمَ إِلَّا أَهْلُ الْبَصَرِ وَ الصَّبْرِ وَ الْعِلْمِ بِمَوَاضِعِ الْحَقِّ.» در دیدار اعضای دفتر رهبری و سپاه حفاظت ولی امر (۵/۵/۱۳۸۸)، حضرت آقا گفتند:«بصیرت خودتان را بالا ببرید، آگاهی خودتان را بالا ببرید. من مکرر این جمله‌ی امیرالمؤمنین را به نظرم در جنگ صفین در گفتارها بیان کردم که فرمود 'الا و لَا يَحْمِلُ هَذَا الْعَلَمَ إِلَّا أَهْلُ الْبَصَرِ وَ الصَّبْرِ'. میدانید، سختی پرچم امیرالمؤمنین از پرچم پیغمبر، از جهاتی بیشتر بود؛ چون در پرچم پیغمبر دشمن معلوم بود، دوست هم معلوم بود؛ در زیر پرچم امیرالمؤمنین دشمن و دوست آنچنان واضح نبودند. دشمن همان حرفهائی را میزد که دوست میزند...». سلام فرمانده! ما طلبه هستیم (در کل جهان!)... طلبه و طالب علم امام ... امام علی بن ابی طالب! ما در خارج ایران هستیم ولی ان شاء الله در داخل ولایت خدا. درس خارج در داخل ولایت! حاج آقا بهجت در درس خارج میپرسند:«آیا تلفن می کنید به مرحوم والد؟» مگر شهید میمیره؟!؟ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ! ای پدر بنده ی خدا! یعنی هر که بنده ی خدا شد، امام حسین در حق او پدری میکند-میشود علی اکبر امام حسین! حتی در کانادا! خاطراتی کوتاه از سیره و سبک زندگی آیت‌الله بهجت قدس‌سره:«از کانادا آمده بود آقا را ببیند، از پدر و مادری لبنانی و کانادایی بود. چیزهایی شنیده بود و کنجکاو بود دلهره و شک در چهره‌اش پیدا بود. وارد اتاق شد، دید آقا دارد تسبیح می‌چرخاند. به لب‌های آقا خیره شد، دید تکان نمی‌خورند. با خود گفت:'این چه عالمی است که تسبیح می‌گرداند و ذکر نمی‌گوید؟' هنوز ننشسته بود که آقا فرمود:'بله! ذکری از امام سجاد (ع) روایت شده است. که هر کس آن ذکر را بعد از نماز صبح بخواند، تا غروب هر چه تسبیح بگرداند، برای او ذکر می‌نویسند.' رنگش پرید. فقط سکوت کرد. آن‌هایی که نشسته بودند، چیزی نفهمیدند؛ نمی‌دانستند چه خبر است؟» برادران! خواهران! حاج حسین یکتا گفت خبری در راه است! سنصلي في القدس ان شاء الله! با قاسم! با سید حسن نصر الله! با شما! اللَّهُمَّ اكْشِفْ هٰذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هٰذِهِ الْأُمَّةِ بِحُضُورِهِ، وَعَجِّلْ لَنا ظُهُورَهُ، إِنَّهُمْ يَرَوْنَهُ بَعِيداً وَنَرَاهُ قَرِيباً. 🇮🇷🇵🇸