شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهید حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: روحیه انقلابی، تعهد به نظام و ولایت و مهم‌تر از آن توجه به ذات باریتعالی از صفات بارز شهید سلیمانی است، لذا همه وظیفه داریم که مکتب این شهید والامقام را با جهاد تبیین در جامعه گسترش دهیم.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی مدیر مدرسه خاتم الانبیاء(ص) سنندج، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و نیز گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی‌ماه، اظهار داشت: ملت ایران در آزمایشات و امتحانات بسیاری در طول این انقلاب نمره قبولی خود را گرفته‌اند.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء(ص) سنندج، گفت: ملت ایران، مردمانی نجیب و قدردان هستند و در عمل نشان داده‌اند که در خط نظام، انقلاب و آرمان‌های امام راحل و شهدا و در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هستند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود عنوان کرد: حماسه ۹ دی ملت ایران در سال ۸۸ را می‌توان یک انقلاب بزرگ و رویداد تاریخی دانست که در آن عیار بینش و بصیرت دینی و سیاسی ملت ایران به خوبی هویدا شد.

وی با تأکید بر اینکه ۹ دی، برگ زرینی در تاریخ این ملت است، افزود: دشمنان از هر فرصتی برای ایجاد ناامنی، بی‌اعتمادی و ایجاد دیوار بین ملت و نظام استفاده می‌کنند که آخرین نمونه آن اغتشاشات اخیر بود که در آن بسیاری از کشورهای غربی و حتی منطقه‌ای تمام تلاششان را برای ساقط کردن این نظام انجام دادند، ولی با یاری خداوند متعال، تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور ملت ایران در میدان، این توطئه بزرگ و برنامه ریزی شده، مانند سایر دسیسه‌های معاندان با شکستی بزرگ روبرو شد.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء(ص) سنندج اظهار داشت: دشمنان باید حماسه ۹ دیماه و ۱۳ آبان را ببینند و بدانند که این ملت همیشه یار و پشتیبان این نظام بوده و هستند و بی‌گمان این اقتدار روز به روز بیشتر از پیش می‌شود و امروز رژیم‌های مستبد و استکباری به خوبی از وجود ایران مقتدر احساس خطر می‌کنند.

حجت الاسلام نبوی در بخش دیگری با اشاره به فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به دست ارتش تروریستی آمریکا، عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی از همان روزهای نخستین جنگ تحمیلی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و با رشادت‌ها و فداکاری‌های بسیاری روحیه سلحشوری خود را اثبات کرد و بعد از پایان دوران هشت ساله دفاع مقدس نیز جبهه تقابل با استکبار و استعمار را ترک نکرد و تا آخرین نفس نقش یک مبارزه آزاده را ایفا کرد و امروز راه و سیره این شهید والامقام به یک مکتب بزرگ علیه امپریالیسم جهانی تبدیل شده است.

این استاد حوزه علمیه یادآور شد: شناخت شخصیت حاج قاسم سلیمانی برای نسل جوان بسیاری مهم و ضروری است، این شهید بزرگ، انسانی فروتن بود که در عین فروتنی، روحیه‌ای استکبارستیز داشت تا جایی که عملا در منطقه خاورمیانه عرصه را بر جریان‌های تروریسم و جنایتکار تنگ ساخته بود و همین امر باعث شد که خونخواران جهان تاب تحمل حضور این سردار رشید اسلام را نداشته باشند.

حجت الاسلام نبوی خاطرنشان کرد: روحیه انقلابی، تعهد به نظام و ولایت و مهم‌تر از آن، توجه به ذات باری‌تعالی از صفات بارز شهید حاج قاسم سلیمانی است، لذا همه وظیفه داریم که مکتب این شهید والامقام را با جهاد تبیین در جامعه گسترش دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha