دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمدی زاده استاندار بوشهر

حوزه / استاندار بوشهر گفت: امروز در اتفاقات اخیر در کشور هجمه‌ها و حمله‌هایی که به نظام و ارزش‌های انقلاب و اسلام را می‌بینیم که بخشی از آن در دوران فتنه ۸۸ پایه گذاری و نشأت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در حسینیه ثارالله در شهرستان گناوه با اشاره به فتنه ۸۸، اظهار داشت: همه رفتار رهبر انقلاب با کسانی که فتنه ۸۸ را طرح ریزی کرده و می‌خواستند اجرا کنند، مانند وقایع دوران کربلا است و همانگونه که حضرت اباعبدالله(ع) در روز عاشورا همه حجت‌ها را تمام کردند، رهبری نیز همه موعظه‌ها و دلایل را بیان کردند.

استاندار بوشهر افزود: در جلسه بعد از انتخابات سال ۸۸، رهبر معظم انقلاب با کسانی که گفته بودند در انتخابات تقلب شده مفصل صحبت کرده و استدلال کردند و آنها نیز حرف‌های خود را زدند، ولی قانع نشدند.

محمدی‌زاده به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: اتفاقاتی که در اغتشاشات اخیر شاهد آن بودیم نیز نشأت گرفته از کاری بود که در فتنه سال ۸۸ رخ داد و اولین بار در اغتشاشات منافقین، ساواکی‌ها، سلطنت طلب‌ها جرأت کردند که بیرون بیایند و این ظلم فاحش را در جریان فتنه ۸۸ کردند.

وی به هجمه به مقدسات دینی در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و ادامه داد: اگر امروز در اغتشاشات شاهد هستید که مقدسات دینی را مورد هجمه قرار می‌دهند، به مساجد و امامزاده حمله می‌کنند و سعی می‌کنند آنها را آتش بزنند، همه این اتفاقات در سال ۸۸ نیز به وقوع پیوست.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در فتنه ۸۸، هتک حرمت در روز عاشورا به امام حسین(ع) و اهانت‌ها به امام راحل و رهبری و نظام و انقلاب شد، این ظلمی بود که آنها به نظام و انقلاب و خون شهدا کردند که بخشیدنی نیست.

وی اضافه کرد: امروز نیز در اتفاقات اخیر در کشور هجمه‌ها و حمله‌هایی که به نظام و ارزش‌های انقلاب و اسلام را می‌بینیم، بخشی از آن در دوران فتنه ۸۸ پایه گذاری و نشأت گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha