دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مردم ایران اسلامی در 9 دی نشان دادند حامی ولایت فقیه هستند و هرگز از راه انقلاب کوتاه نخواهند آمد.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد، با اشاره به اینکه یوم الله ۹ دی روز تجدید میثاق امت با ولایت و رهبری است، اظهار داشت: مردم در این روز نشان دادند حامی ولایت فقیه هستند و هرگز از راه انقلاب کوتاه نخواهند آمد.

وی با بیان اینکه در سال ۸۸، انتخاباتی باشکوه و عظیم در کشور برگزار شد، گفت: در آن سال کسی که بازنده انتخابات بود خود را قبل از شمارش آرا پیروز انتخابات اعلام کرد و موجب شد بین جامعه ایران اسلامی تفرقه بوجود آید.

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اینکه آن افراد نباید این چنین تفرقه بوجود می‌آوردند، خاطرنشان کرد: افرادی که اعتراض داشتند باید از مراجع قانونی موضوع را پیگیری می‌کردند و موجب فتنه در جامعه نمی‌شدند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به ۱۳ دی ماه، سالروز شهات حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت، گفت: به گفته شهید سلیمانی، افتخار ما شهادت در راه اسلام و خدا است و مردم ولایی ایران اسلامی تا پای جان حافظ و قدردان خون شهدا هستند.

وی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی، مکتب اسلام و پشتیبانی از ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: در کشور نباید کلامی خلاف منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفته شود و باید تلاش کنیم فرهنگ ولایت مداری را در جامعه اشاعه و گسترش دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با قدردانی از حضور باشکوه مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی در ایام عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) و تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام، افزود: آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و انقلابی همچنان برای مردم در رأس همه امور است و مردم قدردان خدمات انقلاب و حافظ خون شهدا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به دومین سالروز ارتحال آیت الله مصباح یزدی(ره) اشاره کرد و گفت: آن عالم برجسته، فقیهی مجاهد، دانشمند و مجتهد در زمینه‌های گوناگون معارف اسلامی بودند و باید با معرفی عالمان بزرگ در راه اعتلای فرهنگ دینی در جامعه گام برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha