دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج

حوزه/ امام جمعه یاسوج گفت: چهره‌هایی که در اغتشاشات اخیر سکوت کردند و یا اینکه به تحریک دشمنان و رسانه‌های بیگانه به خیابان آمدند و اقدام به آتش زدن اموال و ایجاد اغتشاش کردند نامشان در تاریخ ثبت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با گرامیداشت سالروز یوم الله ۹ دی، اظهار داشت: مردم در ۹ دی سال ۱۳۸۸، فتنه و آتشی که جاهلان و ناآگاهان برافروختند را خاموش کردند.

امام جمعه یاسوج عنوان کرد: در جنگ ترکیبی که امروز دشمن راه‌اندازی کرده، این حضور مردم است که نقشه آن‌ها را نقش بر آب کرده، مردم در حوادث اخیر هم به مانند سال ۸۸ آتش برافروخته را خاموش خواهند کرد، بنابراین آنها که دلسوز انقلاب و نظام هستند باید در صحنه باشند و سکوت نکنند.

وی عنوان کرد: کسانی که در حوادث اخیر در خانه ماندند و سکوت کردند، نامشان در تاریخ ثبت می‌شود حتی آنهایی که به تحریک دشمنان و رسانه‌های بیگانه به خیابان آمدند و اقدام به آتش زدن اموال و ایجاد اغتشاش کردند هم نامشان در تاریخ ثبت می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه اسم خادمین و خائنین در تاریخ انقلاب نوشته می‌شود، گفت: باید حواسمان جمع باشد و بدانیم که در چه برهه حساسی از انقلاب اسلامی هستیم.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه شرایط کنونی امتحان دیگری از سوی خداوند است، یادآور شد: رهبران این جنگ مشخص هستند، از یک طرف سلطنت‌طلبان، تجزیه طلبان، ضد انقلاب و منافقین و رهبر جناح دیگر فرزندی از فرزندان زهرا(س)، بنابراین حق و باطل در جنگ کنونی کاملاً روشن است.

وی با اشاره به اینکه در جنگ ترکیبی، باید روشنگری صورت گیرد، عنوان کرد: ممکن است در جنگ کنونی عده‌ای آگاهی کافی نداشته باشند که می‌بینیم همین گونه شده و عده‌ای ناآگاه تحت فضای رسانه‌ای دشمن قرار گرفتند، به طوری که از شکست تیم ملی ایران مقابل آمریکا خوشحال می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: دشمن به دنبال از بین بردن باور و غیرت ملی میان جوانان است و تلاش می‌کند با بی‌غیرتی ملی، ایران اسلامی را از بین ببرد.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند، ملت ما همواره درگیر مسائل و حواشی باشد تا از مسیر پیشرفت غافل بماند، گفت: به لطف خداوند علی‌رغم همه توطئه‌ها، کشور و ملت ما به راه پیشرفت و توسعه ادامه می‌دهد، ایران اسلامی در کاخ‌های دشمنان لرزه انداخته به طوری که آنها از قدرت و وحدت ملت ایران ترس و هراس دارند.

وی در بخش دیگری با اشاره به سرد شدن هوا بر مصرف بهینه گاز و برق تأکید کرد و یادآور شد: با توجه به آغاز فصل سرما و سرد شدن هوا توصیه می‌کنیم مردم مصرف بهینه‌ای داشته باشند تا دچار قطعی گاز و برق نشویم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، خواستار نظارت بیشتر مسئولین بر بازار شد و تصریح کرد: مسئولین در بازار نظارت داشته باشند تا عده‌ای سودجو قیمت‌ها را افزایش ندهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطرنشان کرد: مردم از طرف دشمن تحت فشار هستند، عده‌ای هم در داخل با افزایش قیمت‌ها این فشار را مضاعف می‌کنند که شایسته ملت ما نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha