یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
وزارت اطلاعات

حوزه/ روابط عمومی وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد تعدادی از گردانندگان و سرشاخه‌های قیمت گذاری جعلی ارزهای خارجی در کشور شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، طی انجام اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) به منظور ثبات بخشی به روند بازار ارز و برخورد با عوامل برهم زننده آن، تعدادی از گردانندگان و سرشاخه‌های اصلی کانال‌ها، گروه‌ها و صفحات مجازی که درصدد قیمت گذاری جعلی ارزهای خارجی، انجام معاملات فردایی و سوداگری بودند، مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفته، شناسایی و دستگیر شدند.

در این راستا با اشراف اطلاعاتی کارشناسان این وزارتخانه ۱۱ نفر از عوامل موثر بر نوسانات غیرعادی بازار ارز در شبکه‌های اجتماعی با دستور مقام محترم قضایی بازداشت و روانه زندان شدند. همچنین شناسایی ۳۲۰ نفر از عوامل اصلی مرتبط با کانال‌ها و گروه‌های مجازی نیز انجام پذیرفته است که به زودی اقدامات لازم جهت برخورد با این عناصر مخرب بازار ارز صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    0 0
    اگه اینا دستگیر شده بودن،چرا الان که اسفند ماه هست،قیمت ارز تغییر حسابی کرده و باز هم میگن کسانی قیمت کاذب میدن به بازار ارز