دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کاظم سپاسی آشتیانی

حوزه/مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه گفت: دشمنان، ضدانقلاب، خارج‌نشینان غرب‌زده و بی‌بصیرت‌های داخلی بدانند که روحانیت همه وجودش را برای انقلاب، اسلام، دین و قرآن وقف کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم سپاسی آشتیانی، مسئول مرکز امور صیانتی حوزه‌های علمیه در خصوص حوادث روز گذشته(حمله به دو روحانی) در قم، به خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهارکرد: متاسفانه در روزهای اخیر چند مورد حمله ایذایی به روحانیون و طلاب بزرگوار شد و دیروز هم یک راکب موتور سوار به حجت‌الاسلام عباس دهقانی اشکذری که از جانبازان دوران دفاع مقدس می باشند حمله ناکام داشت که الحمدلله وی تحت عمل جراحی قرار گرفته و هم اکنون حالش خوب است.

وی خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب تصریح کرد: دشمنان، ضدانقلاب و خارج‌نشینان، غرب‌زده‌های داخلی و بی‌بصیرت ها باید بدانند که روحانیت همه وجودش را برای انقلاب، اسلام، دین و برای قرآن وقف کرده است و لباس شهادت برای روحانیت، جامه‌ای است که نه برای روحانیت غریبه است و نه مورد کراهت این قشر معظم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سپاسی آشتیانی تأکید کرد: در طول تاریخ همواره اسنادی است که شاهد این مدعاست که روحانیت همه وجودش را برای دفاع از اسلام گذاشته و می‌گذارد و برای دفاع از این انقلاب نورانی و از جایگاه ولایت فقیه لباس شهادت را به تن می کند. لذا دشمنان و معاندین کور خوانده‌اند که با این اقدامات کور نه می‌توانند روحانیت را از صحنه بیرون کنند و نه می‌توانند روحانیت را بترسانند و نه موفق می‌شوند که مردم را از صحنه خارج کنند.

وی بیان کرد: مردم ما الحمدلله در صحنه هستند. پیشرفت‌هایی که توسط این انقلاب نورانی ایجاد شده، در منظر مردم است و می‌بینند و همگان نیز سابقه نظام ستم‌شاهی را دارند و آن همه محرومیت‌ها و مشکلات چیزی نیست که از خاطره ها حذف شود، طبیعتاً این پیشرفت‌هایی که ایجاد شده مدّنظر است و مشکلاتی هم که وجود دارد کسی منکر آن نیست. بالاخره تحریم های دشمن یک سهمی دارد و بعضاً کم‌کاری‌های گذشته سهمی دیگر و البته به این معنا نیست که ما تلاش‌های دولت‌های گذشته را هم نادیده بگیریم، خیر، حرف ما این است که بیشتر از این می‌شد کار کرد و همانطوری که امروز پهبادهای ما مشهور در جهان است، بدون تردید در همه صنایع می توانستیم مشهور و حرفی برای گفتن داشته باشیم.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: ما همانطور که امروز یک قدرت فرهنگی، دینی و اسلامی برتر هستیم، می توانیم به عنوان یک قدرت اقتصادی برتر در جهان مطرح شویم.

وی در پایان اظهارکرد: امروز به نمایندگی از سوی آیت الله اعرافی به عیادت این جانباز و روحانی فاضل رفته و سلام مدیر حوزه های علمیه را ابلاغ کردیم.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha