سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
طیبی فر سپاه

حجت الاسلام طیبی با بیان اینکه در مقابل شایعه سازی و دروغ پردازی شبکه‌های صهیونیستی خبری برخی‌ با گوش‌های کر و پاهای تیز به دنبال گرفتن امان نامه از ابوسفیان‌های زمان هستند، گفت: شبکه‌های امپراتوری خبری امروز کارشان به جایی رسیده است که در سخت ترین شرایط زشت ترین تهمت‌ها و دروغ پردازی‌ها را برای فریب مردم به کار می گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسین طیبی فر پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه فتنه‌ها تاریکی می‌آورد و باید با جهاد تبیین این سیاهی شکافته شود، اظهار داشت: نباید اجازه داد شبکه‌های امپراتوری خبری دروغگو، تهمت زننده، شایعه ساز، کتمان کنندگان واقعیت و حقیقت موفق به فریب جامعه شوند.

جانشین نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران به مدیریت حکیمانه رهبری در شرایط امروز کشور اشاره کرد و افزود: امروز با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب تمامی برنامه های دشمنان برای تضعیف انقلاب اسلامی به بن بست خورده و طراحان این برنامه ها شکست خوردند.

حجت الاسلام طیبی با بیان اینکه در مقابل شایعه سازی و دروغ پردازی شبکه‌های صهیونیستی خبری برخی‌ با گوش‌های کر و پاهای تیز به دنبال گرفتن امان نامه از ابوسفیان‌های زمان هستند، بیان داشت: شبکه‌های امپراتوری خبری امروز کارشان به جایی رسیده است که در سخت ترین شرایط زشت ترین تهمت‌ها و دروغ پردازی‌ها را برای فریب مردم به کار می گیرند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: کارگردانی شبکه‌های خبری دشمن که در همه شهرها هستند در برون مرزها است و هنرپیشه‌های برخی از این شبکه‌ها در داخل فتنه به پا می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha