چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
جان فدا

حوزه/ همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت بسته جامع محتوایی «جان فدا» رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا در نشست خبری بازخوانی عملکرد قرارگاه محتوایی مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: سال گذشته به برکت شهادت حاج قاسم سلیمانی دوره ای آموزشی با عنوان روایت مکتب حاج قاسم در کرمان برگزار کردیم که ۹۰۰ نفر شرکت کردند.

وی ادامه داد: بسته ای محتوایی با عناوین کتاب منبر، کتاب یک جهان سلیمانی، روایتگری چندرسانه ای تایم لاین، کتاب ۳۶۰ با همکاری مؤسسه امیر بیان، کتاب دانش آموزی و پیک قهرمانان برای راویان تهیه و تدوین شد.

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا در بیان فعالیت های موسسه روایت سیره شهدا خاطرنشان ساخت: در سال جاری نیز مؤسسه روایت سیره شهدا دومین بسته جامع محتوایی خود را ارائه می کند که درسنامه دانش آموزی جان فدا ویژه دانش آموزان ر داریم که در سنین پایین تأثیر گذار است که محتوای چندرسانه ای جان فدا با توجه به ویژگی های نیاز روز جامعه در رسانه مورد توجه است.

وی در ادامه گفت: این موسسه نیز کلاس درس حاج قاسم با عنوان پیک قهرمانان مخصوص بخش کودک تدارک دیده است و اعزام مبلغین نیز از مدت ها قبل فعال شده است که آموزش های مؤسسه ما در سطح ملی ارتباط گیری شده است و همچنین حضور راویان در مدارس برگزاری یادواره های شهدا مجالس خانگی و کاروان های راهیان نور در قم و اطراف قم و استانهای دیگر از دیگر فعالیت های موسسه می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان گفت: تهیه محتوا برای سالگرد سوم حاج قاسم از چند ماه قبل پیگیری شده بود و بر اساس دغدغه جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب و تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی، برای ایران قوی و نظم جدید جهانی در موضوع تبیین ایران قوی و بصیرت و دشمن شناسی حاج قاسم برای ایران قوی و آرمان حاج قاسم برای ایمان قوی در مباحث چندرسانه ای تولید شده و محتوا و متن آن افزوده شده و چندرسانه های سال گذشته نیز امسال بازنشر می شود.

وی ادامه داد: سال گذشته درس نامه ای با ۱۰ طرح درس برای مخاطب کودک و نوجوان آماده شد و هدف از توجه به این قشر از مخاطب این است که این قشر به دنبال الگوی خود هستند و این درس نامه سال گذشته بازخورد خوبی داشت.

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا خاطر نشان ساخت: در کنار آن موضوعات ایران قوی ولایت فقیه دشمن شناسی استقامت و پایداری و دختران حاج قاسم؛ خاطرات دیگر هم گلچین کردیم؛ و همچنین بحث حجاب با زبان کودکانه و شیرین و مسابقه و جدول تهیه کردیم.

وی همچنین از اعزام بالغ بر ۱۰۰۰ روز نفر در سال جاری به مدارس، یادواره های شهدا، مجالس خانگی و کاروان های راهیان نور خبر داد.

حجت الاسلام جوشقانیان افزود: مبلغین و راویان جهت دریافت فایل های محتوای روایتگری می‌توانند به کانال مؤسسه روایت سیره شهدا به آدرس https://eitaa.com/joinchat/۳۷۲۲۶۴۱۴۱۵C۴۲cf۱bca۰۴ مراجعه نمایند و جهت درخواست راویان روحانی برای اعزام به مراسمات و یادواره های شهدا با شماره ۰۹۱۲۲۵۲۰۳۲۵ تماس بگیرند.

رونمایی از بسته جامع محتوایی «جان فدا» در قم

رونمایی از بسته جامع محتوایی «جان فدا» در قم

رونمایی از بسته جامع محتوایی «جان فدا» در قم

رونمایی از بسته جامع محتوایی «جان فدا» در قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha