سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
همایش تقریب در کرمان

حوزه/ رئیس قوه قضائیه در همایش «تقریب، روحانیت و مقاومت» گفت: شهید سلیمانی بهترین وحدت را در میان برادران شیعه و اهل سنت در منطقه ایجاد کرد و به حمایت از مظلومان برخاست و در این مسیر شیعه، اهل سنت و مسیحی برای ایشان فرقی نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین اژه ای صبح امروز در همایش «تقریب، روحانیت و مقاومت» در مصلای امام علی علیه السلام شهر کرمان که به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مردم، حوزویان، علمای شیعه و سنی و خانواده شهید سلیمانی برگزار شد با اشاره به ویژگی انسان های خاص و مخلص گفت: شهید سلیمانی با تأسی از انبیا و اولیای الهی علیهم السلام زیست و ما هم آنگونه زنگی کنیم که حاج قاسم زندگی کرد.

وی، افزود: حاج قاسم با شناخت خوب دین، عمل کرد و همه چیز را در راه خدا خالصانه قرار داد و خدا نیز برای او سنگ تمام گذاشت.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: سردار دلها با خلوص آنچنان در برابر دشمن می جنگید و تاکتیک و راهبرد داشت که دشمن ناچار او را تحسین می کند و آمریکا مجبور به اعتراف می شود که خطرناک ترین دشمن من ژنرال سلیمانی است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی بهترین وحدت را در میان برادران شیعه و اهل سنت در منطقه ایجاد کرد و این از اهداف دین اسلام و انقلاب است.

وی اظهار کرد: حاج قاسم در حمایت از مظلومان ایستاد و در این مسیر شیعه، اهل سنت و مسیحی برای ایشان فرقی نداشت.

رئیس قوه قضائیه، تصریح کرد: همانگونه که دشمن با جنگ ترکیبی وارد شده بود، سردار سلیمانی نیز کار فرهنگی، رسانه ای و امنیتی را نیز در کنار کار نظامی قرار داد و «اَشداء علی الکفار رحماء بینهم» سرلوحه اقدامات او بود.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، ایجاد فعالیت ها، پویش ها و اقدامات فرهنگی در سطح ایران و جهان، پس از شهادت حاج قاسم را نشانه بزرگی از نیت خالصانه و مجاهدانه این سردار بزرگ و گرانقدر برشمرد.

امام جمعه کرمان: حاج قاسم دلسوز مردم بود

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان با خیر مقدم به شرکت کنندگان و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم، اظهار داشت: شهید سلیمانی به مردم توجه داشت؛ تمامی اندیشه ها و توده‌ها را کامل می‌شناخت و نسبت به مردم علاقه‌مند و دلسوز بود.

وی، تصریح کرد: شیعه و سنی جایی ویژه در دل شهید سلیمانی داشت، حتی اگر فردی مسلمان هم نبود، شهید سلیمانی برای آن فرد دلسوزی می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: سند افتخار دلسوزی شهید سلیمانی را برای مردم در فرماندهی جبهه مقاومت می بینیم که او ملیت‌ها و قومیت‌های مختلف را در جبهه ای واحد به نام مقاومت شکل داد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha